اخذ سند یک برگی 94 هکتار از اراضی ملی در شهرستان زهک


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897547

مرتضی باغبانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک از وصول سند یک برگی بیش از 94 هکتار از اراضی و املاک ملی در محدوده این شهرستان به نام دولت در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد. امسال طبق قانون رونق مسکن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، مرتضی باغبانی گفت: صدور اسناد مالکیت اراضی ملی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن از سوء استفاده جاعلان جلوگیری کرده و راهگشا است. مقابله با جعل و زمین خواری

وی با بیان اینکه این اراضی توسط سازمان جهاد کشاورزی در محدوده شهرستان، سازمان ملی زمین و مسکن راه اندازی شده است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه های حفاظت از بیت المال، مستندسازی املاک و اراضی دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک با اشاره به اینکه این اداره در سال جاری با توان جهادی بالایی در حفاظت و حراست از گنجینه اقدام کرد، خاطرنشان کرد: اخذ اسناد و مدارک در اراضی ملی به منظور حفظ سرمایه های ملی و میهنی. مبارزه با زمین خواری و پیشگیری از تصرفات در راستای سیاست های کلی اداره کل راه و شهرسازی استان از اولویت های این اداره کل می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید