ادامه روند اشتباه اروپا با واکنش قاطع و تأسف آور مواجه خواهد شد

ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923384

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا برای قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد و تاکید کرد: ادامه این رویه نادرست با قاطعیت مواجه خواهد شد. ، پاسخ قوی و پشیمان کننده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا برای قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت دفاع آمده است: اقدام پارلمان اروپا در فهرست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های به اصطلاح تروریستی، پاسخی کینه توزانه، شتابزده و مذبوحانه به ناکامی های مکرر آنها در شکست اراده ملت شریف ایران اسلامی بود. این اقدام با هدف قرار دادن سپاه پرهزینه و قدرتمند به عنوان بزرگترین نهاد مبارزه واقعی با تروریسم و ​​جلوگیری از گسترش این پدیده شوم در سراسر جهان از جمله اروپا، رسوایی است و نشان از عدم استقلال نهادهای اروپایی و استانداردهای دوگانه دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بارزترین دلیل مضحک بودن این اقدام این است که به رهبری بزرگترین پدیدآورندگان و حامیان جنبش های تروریستی در جهان یعنی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین المللی شکل گرفته است. ادامه اشتباه محاسباتی اروپا در حمایت از شورشیان، براندازان و حتی منافقان روسی هستند که زمانی در لیست تروریست های اروپا قرار داشتند. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام، پیامدهای آن را برای کشورهای اروپایی دانسته و اعلام می‌دارد که ادامه این رویه غلط با واکنش قاطع و تأسف‌آوری مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید