ادعای جنجالی کاپیتان استقلال درباره ساپینتو

ادعای جنجالی کاپیتان استقلال درباره ساپینتو

سیدحسین حسینی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: خدا را شکر توانستیم به روند خوب خود ادامه دهیم و هنوز 10 بازی باقی مانده است و این روند باید ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آنچه که داریم برسیم. خواستن و بازگشت به موفقیت بزرگ دست یابیم.

وی تصریح کرد: داوران این چند هفته مقابل ما بودند اما توانستیم بازی ها را ببریم. هیچ اشتباه داوری وجود نداشت، اما اگر در مسابقات بزرگ اشتباهات داوری وجود داشته باشد، هیچ راهی برای کسب امتیاز لازم وجود ندارد، امیدواریم این اشتباهات دیگر تکرار نشود.

کاپیتان استقلال گفت: اگر شخصیت فعال ساپینتو دیگران را مستعد ضربه زدن به استقلال می کند، گفت: بالاخره شخصیت او به بچه ها و تیم انرژی می دهد. خیلی مشکلی نیست بسیاری از مردم می خواهند از رفتار او سوء استفاده کنند. امیدوارم از آن سوء استفاده نکنند و اجازه دهند کارمان را بکنیم.

حسینی در خصوص علیرضا رضایی که از رفتار اخیر بازیکنان استقلال تمجید کرده و گفته بود تازه فهمیده مکتب حجازی چیست، گفت: خوشحالم که بعد از حدود یک ماه بازی می توانم برگردم. شرایط سخت بود. بقیه بچه ها علیرضا (رضایی) و سینا (سیدی فر) هم زحمت کشیدند و مطمئنا بازی در تیم بزرگ استقلال فشار خودش را دارد. امیدوارم با هم به موفقیت های بزرگی برسیم.

دروازه بان استقلال درباره علت طولانی شدن مصدومیتش گفت: از ناحیه عضله کف پا مصدوم شدم. دکترها گفتند سه هفته طول کشید و همین قدر طول کشید. من هفته گذشته آمدم و آماده بازی نبودم. خدا را شکر که توانستم این هفته بازی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید