ارائه آموزش های خیابانی کمک های اولیه به شهروندان هرمزگانی


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897011

سلحشور بیان کرد: مربیان این جمعیت به منظور آشنایی شهروندان با اصول کمک های اولیه از مناطق پرتردد استان بازدید و نحوه امداد رسانی به مصدومان را به افراد دغدغه مند آموزش دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به ارائه آموزش های کمک های اولیه خیابانی به شهروندان در سطح استان گفت: این آموزش ها در روز 28 شهریورماه روز شنبه دوم شهریور ماه برگزار می شود. به همت فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال، رنگ قرمز به نام روز جهانی کمک های اولیه تقدیم شهروندان استان هرمزگان شد.

وی با بیان اینکه شعار امسال این روز جهانی کمک های اولیه در همه جا برای همه است، بیان کرد: این شعار لزوم توجه به آموزش کمک های اولیه در تمامی سطوح و برای همه مخاطبان در هر سنی را نشان می دهد.

سلحشور افزود: مربیان جمعیت هلال احمر این استان همزمان با روز جهانی کمک های اولیه در ورودی مراکز خرید، مساجد و خیابان های پرتردد به حاضرین و مسافران آموزش کمک های اولیه ارائه کردند.

وی ضمن تاکید بر مزایای آموزش کمک های اولیه برای افراد جامعه، تصریح کرد: در این دوره آموزشی جامعه، ذینفعان با ارزیابی مصدومان، احیای قلبی ریوی، خونریزی، پانسمان، شکستگی، آتل بندی و انواع مسمومیت ها آشنا شدند.

در همین راستا مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از تمامی شهروندان دعوت کرد تا جهت افزایش آگاهی برای مقابله با تلفات احتمالی در دوره های آموزشی کمک های اولیه شرکت کنند.

لازم به ذکر است؛ شهروندانی که امکان شرکت در دوره های کمک های حضوری و کمک های اولیه را ندارند می توانند با ورود به سایت خادم از آموزش های عمومی مجازی و متنوع جمعیت هلال احمر استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید