ارتش جمهوری اسلامی ایران مولفه ای تاثیرگذار در معادلات منطقه ای است

ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922071

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها به رکن اصلی نیروهای مسلح و نیروی بازدارنده کشور تبدیل شده است. یک مؤلفه تأثیرگذار در معادلات منطقه ای

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی به امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر بزرگوار امیر سرافراز و بسیجی عبدالرحیم موسوی

فرمانده دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها رکن اصلی نیروهای مسلح و قدرت بازدارندگی کشور است، بلکه مولفه ای تأثیرگذار در معادلات منطقه ای است. همان ارتشی که به فرموده مقام معظم رهبری «به برکت نظام جمهوری اسلامی تنها ابزار و تجربه و دانش و فناوری نیست، بلکه در برخی نقاط ارتش نمایشی از ارزش های اسلامی است».

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی مکتبی و مظهر ظهور ارزش های اسلامی، تمام توطئه های دشمن را برای نشان دادن چهره ای غیرانقلابی از خود خنثی کرده است.

قاطعیت، بکارگیری نیرو و استعداد جوان ارتش جمهوری اسلامی، الگویی الهام بخش از خودکفایی بود. این لحظه ای است که نباید از آن غافل شد. علاوه بر این، از این قدرت برای تولید و ایجاد امنیت برای کشور استفاده شد. امنیت که امروزه برای مردم در سراسر جهان به یک جزء بسیار ارزشمند، گران، کمیاب و پر برکت تبدیل شده است.

برگزاری موفقیت آمیز رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش بهانه ای است برای تبریک به این سربازان استان در ایجاد بازدارندگی راهبردی برای مقابله موفق با تهدیدات و نیات شوم دشمنان و نشان دادن آمادگی، بصیرت و رهبری حماسه سازان و ضد ایرانیان. ارتش استکبار .

همچنین این رزمایش با هدف توسعه اقتصادی و زیرساختی، به نمایش اقتدار ایران در راهبرد دریایی به عنوان اصل پدافند غیرعامل با تکیه بر سواحل و بنادر دریای عمان و جنوب شرق کشور تبدیل شد. نقش ناوگان راهبردی ارتش جمهوری اسلامی

این موفقیت را به شما و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم، سرافرازی و پیروزی را به این مجاهدان خستگی ناپذیر در سایه توجهات حضرت بقیة الله العظم (عج) و به رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت امام. خامنه ای (رحمت الله علیه) خواهش می کنم

دیدگاهتان را بنویسید