اروپا عادت دارد بین جلاد و شهید، ظالم و مظلوم جابجا شود

ساعت: 10:06
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923454

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که ترامپ گفت: «اوباما خالق و خالق تروریسم بود و این پدیده را برای اولین بار در سرزمین های اسلامی ایجاد کرد» اما عادت اروپایی ها و آمریکایی ها همیشه این است که جلاد را بگذار و شهید و ظالم و مظلوم را عوض می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعات اولیه صبح امروز (شنبه اول بهمن ماه) پس از دیدار با دکتر محمدبکر کلیباف سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت: با احترام جناب آقای دکتر قالیباف، سخنگوی شورای اسلامی که خود از سرداران و سرداران پرافتخار دوران دفاع مقدس و یاران بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی بودند، سپاسگزارم. برای حمایت شما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعات اولیه صبح در مقابل توطئه های جهانی به ویژه امروز از بخشی از مجلس اروپا جلو آمدند، در کنار ما حضور داشتند.

وی همچنین با تشکر از نمایندگان مجلس برای مواضع قاطع و ارزشمند در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند روز گذشته و با اشاره به عکس شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در این عکس چهره یک سردار معروف و فراموش نشدنی همه دنیا تشخیص می دهند که این سردار رشید در کنار سایر پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین و تعیین کننده ترین نقش را در پایان دادن به تروریسم جهانی ایفا کرد.

سلامی تصریح کرد: اگر تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معطوف به نیروی قدس و رهبری شهید سلیمانی نبود، آتشفشان تروریستی ایجاد شده توسط آمریکایی ها به اروپایی ها سرایت می کرد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است. نابود شد. . می رفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانطور که ترامپ گفت: «اوباما خالق و خالق تروریسم بود و این پدیده را برای اولین بار در سرزمین های اسلامی ایجاد کرد» اما این آتش در لبه های اروپا بود و در صورت عدم وجود، تمام سطوح جغرافیایی اروپا را پوشش می دهد. اما عادت اروپایی ها و آمریکایی ها همیشه این است که جای جلاد و شهید، ظالم و مظلوم را عوض کنند.

وی یادآور شد: همانطور که دفاع مشروع فلسطینی ها تروریسم و ​​تهاجم صهیونیست ها دفاع مشروع! دفاع مردم یمن از تمامیت ارضی و سیاسی خود تروریسم محسوب می شود و تهاجم آل سعود و متحدانش را دفاع مشروع می دانند. به عنوان ضد تروریسم نشان داده می شوند، تروریسم را پنهان می کنند.

سلامی تصریح کرد: اروپا دو بار وارد جنگ جهانی شده و امروز اروپای جدید بر ویرانه های همان جنگ های گذشته در حال شکل گیری است، اروپا از اشتباهات گذشته خود درس نگرفته و فکر می کند با چنین اظهاراتی می تواند عظیم پرقدرت را متزلزل کند. از ایمان، اعتماد، قدرت و اراده.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ما هرگز نگران چنین تهدیدهایی نیستیم و حتی در مقابل آن اقدام نمی کنیم، زیرا هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل بدهند، قوی تر عمل می کنیم. در هسته خود، سپاه در عمل قوی است، کسانی که جنبش قدرت سپاه را ممکن می کنند، به نفع سپاه بوده اند، اما ما به اروپایی ها توصیه می کنیم که اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر اروپایی ها اشتباه کنند باید عواقب اشتباه خود را به دوش بکشند، افزود: امروز ببینید چه کسانی از سازمان منافقین حمایت می کنند؟ بیش از 17 هزار نفر توسط این تروریست های منافق کشته شدند، آنها یا از تجزیه طلبان حمایت می کنند یا از تخریب کنندگان اموال عمومی یا کسانی که حملات مسلحانه به مردم بی گناه انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید