از استقلال پیشنهاد داشتم اما دلم همیشه با پرسپولیس است

از استقلال پیشنهاد داشتم اما دلم همیشه با پرسپولیس است

سعید حسین پور هافبک سابق پرسپولیس فصل گذشته مدتی در لیگ یونان بازی کرد و برای ادامه فوتبال در بلغارستان به ایران بازگشت و در حالی که قرمزها به دنبال بازیکنی در هافبک دفاعی هستند، امیدوار است گل محمدی دوباره به او نگاه کند. . نکته جالب اینکه حسین پور در یونان شاگرد الکس نوری بود که این روزها بحث حضورش در فوتبال ایران و استقلال مطرح بود اما منتفی شد. این هافبک جوان درباره دلیل ترک قهرمانی یونان گفت: دلیل حضورم در قهرمانی یونان، الکس نوری بود. او از من خواست که برای تیمش بازی کنم و من هم قبول کردم.

وی ادامه داد: چند بازی اول را در یونان از دست دادم چون ویزای کارم دیر صادر شد اما بعد در 7 یا 8 بازی برای تیمم بازی کردم. بعد از جدایی نوری من هم ترجیح دادم از این تیم جدا شوم و به همین دلیل درخواستم را محدود کردم و قراردادم را فسخ کردم.»

حسین پور درباره مذاکرات استقلال با الکس نوری گفت: بعد از جدایی از لیگ یونان با الکس نوری در ارتباط بودم. فکر نمی کنم او بتواند به راحتی در لیگ ما تمرین کند. در زندگی شخصی و حرفه ای او موانعی وجود دارد که به سادگی نمی تواند آنها را در ایران آموزش دهد. بنابراین وقتی استقلالی ها به او پیشنهاد دادند و مذاکره را شروع کردند، تا حدودی مطمئن بودم که او به دلیل همین مشکلات نمی تواند این پیشنهاد را بپذیرد و این اتفاق افتاد.» استقلال فصل گذشته گفت: «بله. تیم من سال گذشته پیشنهادی ارائه کرد، اما سکوت کرد و آن را جدی نگرفت. این بازیکن که دوست دارد به پرسپولیس برگردد، گفت: پرسپولیس خانه من است، همیشه زمانی که آنها بدانند می توانم برمی گردم و با تمام وجود برای این تیم بازی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید