از جایی که 10 روز کار می کردیم رانندگی کردیم

از جایی که 10 روز کار می کردیم رانندگی کردیم

مجتبی سرآسیایی پس از دومین شکست فجر سپاسی مقابل مس رفسنجان گفت: عید سعید فطر مبارک باد. تبریک به تیم خوب مس رفسنجان و برادر خوبم محمد ربیعی. می دانستیم با چه تیمی بازی می کنیم و شرایط را برای بچه ها به طور کامل آنالیز کردیم. شکل کار ما هم کاملا مشخص بود. تا زمانی که ما در فرم خود بودیم، بچه ها با تمرکز و دوندگی در مقابل تیم حریف قرار نگرفتند، تیمی که توانمند است و بازیکنان باکیفیتی دارد.

وی ادامه داد: بچه های ما خیلی زحمت کشیدند و فوتبال بازی کردند. دقیقا همان طور که می دانستیم و برنامه ریزی کرده بودیم به گل رسیدیم، اما متاسفانه خیلی زود اجازه دادیم گل تساوی یک خطای شخصی داشته باشد. دقیقاً در نقطه ای که 10 روز کار کردیم و در این قسمت باید با پاس دادن و ضربه زدن به توپ دیر می آمدیم، چون می دانستیم حریف از کجا پرس را می گیرد. در گل دوم که 10 شدیم، منشا یک ضربه فوق العاده زد. باید به افتخار و تلاش بازیکنانم به خاطر زحماتشان تبریک بگویم. طبق برنامه پیش رفتیم اما متاسفانه در یکی دو صحنه غافلگیر شدیم. زندگی ادامه دارد و اگر خدا بخواهد این سهمیه را برای مردم خوب شیراز با تمام وجود حفظ می کنیم. مطمئناً به زودی این ضرر را جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شیراز فجر سپاسی درباره میزبانی از تیم مس گفت: زمین خیلی خیلی خوب بود. من ساکن رفسنج بودم و باید بگویم مردم بسیار خوب و مهربانی هستند. باشگاه حرفه ای مس نیز این شرایط را ارائه کرده است. همچنین باید از مدیرعامل باشگاه فجر و سردار بوعلی تشکر کنم که این شرایط را برای ما فراهم کردند و همه امکانات رفاهی را برای ما فراهم کردند. خدای ناکرده در نهایت شرمنده شیرازی ها نخواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید