از حضور جوانان در فعالیت های محرم خرسندیم


ساعت: 12:17
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887850

پیر غلام هیئت عاشقان حضرت فاطمه(س) شهرستان لنجان گفت: در شرایط فعلی با وجود آسیب هایی که در فضای مجازی وجود دارد شاهد هستیم که جوانان پیگیر کار اباعبدالله الحسین(ع) هستند. ) و ما خرسندیم که در این راه و چهارصد سال هنوز زنده نگه داشته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیر محمد کاظمی خادم هیئت محبان حضرت فاطمه(س) از شهرستان لنجان در خصوص وضعیت این شهرستان در ماه محرم امسال به خبرنگار صاحب نیوز؛ وی گفت: حال و هوای این روزها را خیلی دوست دارم چون با این حال و هوا و عشق به امام حسین (ع) بزرگ شده ام. در شهرستان لنجان همه هیئات مذهبی مانند گذشته برای گسترش شور و شعور حسینی دست به کار شده اند.

وی همچنین در خصوص حضور نوجوانان و جوانان در این عرصه اظهار داشت: در شرایط فعلی با وجود آسیب هایی که در فضای مجازی وجود دارد شاهد این هستیم که جوانان و نوجوانان پیگیر کار اباعبدالله الحسین(ع) هستند. و ما بسیار خرسندیم که این مسیر 1400 ساله هنوز زنده نگه داشته می شود.

پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) در خصوص اقدامات هیئت عاشقان فاطمه (س) گفت: پس از دو سال دوری از محل اصلی این هیئت که به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای باز و وسیع برگزار شد. و فاصله گذاری اجتماعی، محرم امسال را دوباره برگزار خواهیم کرد. از شب هشتم مصادف با شب تاسوعای حسینی در خیمه پایگاه بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) به مدت 10 شب برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید