از دفاعم راضی هستم اما بد گل زدیم / به رکورد فکر نمی کنم و فقط قهرمانی می خواهم


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836450

هر دو دروازه بان استقلال را می توان ملی پوشان جام جهانی نام برد;

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها هدفم قهرمانی است و امیدوارم با تلاش باشگاه و بازیکنان و حمایت هواداران به هدفمان برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از تساوی مقابل سپاهان گفت: در ابتدای بازی به هدف خود رسیدیم اما در ادامه گل بدی خوردیم. مسابقه سخت و پر استرسی بود. سپاهان یکی از تیم های خوب ایران است و باید با برنامه و با احتیاط مقابل این تیم بازی کرد چون بازیکنان تعیین کننده ای دارد.

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و عالی بودند. 21 روز بازی رسمی نداشتیم و سپاهانی ها در بازی بودند. اگر خوش شانس بودیم می توانستیم بازی را ببریم. از فردا روی بازی با شهر ماشین ها تمرکز خواهیم کرد.

مجیدی درباره شکست ناپذیری تیمش در این فصل و شکستن رکورد علی پروین توضیح داد: من اصلا دنبال رکورد و این ماجراها نیستم. تنها هدفم قهرمانی است و امیدوارم با تلاش باشگاه و بازیکنان و حمایت هواداران به هدفمان برسیم. تنها هدف ما قهرمانی در این فصل است.

سرمربی استقلال با اشاره به قضاوت موعود بنیادی فرد در این دیدار خاطرنشان کرد: هم داور و هم دستیارانش عالی قضاوت کردند.

وی با بیان اینکه استقلال در اولین دیدار از مرحله 6 نهایی مقابل سپاهان یک تساوی داشت، گفت: اگر امروز پیروز شده بودیم، باز هم می گویم هیچ چیز برای ما تمام نشده و هر بازی به نوبه خود حساس است. خواهش من از بازیکنانم این بود که 5 بازی دیگر را جدی بازی کنند و مطمئن باشید این بازی ها را با موفقیت پشت سر می گذاریم.

مجیدی در پاسخ به اینکه در جریان بازی به نظر از نحوه بازی تیمش به خصوص بازیکنان خط دفاعی راضی نبود، اذعان داشت: اصلا از دفاعم ناراضی نبودم. رزبه چشمی، عارف گلمی و محمد دانشگر عالی بازی کردند. یادتان باشد مقابل بازیکنان خوب سپاهان بازی کردند. در نیمه اول که از کرنر شروع کردیم و به گل رسیدیم روی این صحنه ها کار کردیم. ما برنامه هایی داشتیم که به دلیل مشکلات، توپ را کم کنیم و گل بدی بگیریم. من از بازیکنانم راضی بودم، به خصوص بازیکنان ذخیره که عالی بودند.

وی با بیان اینکه در این فصل بیشتر روی دفاع تمرکز کرده است، یادآور شد: هدف من قهرمانی است، حالا استراتژی ای که برای بازی با سپاهان انتخاب می کنم ممکن است در بازی با شهرهدی متفاوت باشد. امسال شاگردان خوبی داشتم. وقتی یک تیم در هر فصل 8 گل می زند یعنی شخصیت خوبی دارد. فکر نمی کردم به این زودی به هدفم برسم اما وقتی تیمی گل نمی زند یعنی بازیکنان خیلی خوبی هستند.

سرمربی استقلال درباره فشاری که تیمش در این دیدار وارد کرد، گفت: استراتژی ما در نیمه اول این بود که برتری بخواهیم و گل بزنیم اما بد گل خوردیم.

مجیدی درباره 4 اخطاره شدن سیدحسین حسینی و محرومیت برای بازی بعدی گفت: گفته بودم در دروازه مشکلی نداریم. به نظر من حسینی و علیرضا رضایی می توانند فیکس تیم ملی و حتی بهترین گلزنان تیم ملی در جام جهانی باشند. رضایی دروازه بان بسیار خوبی است و مطمئنم با حمایت بهزاد گلمپور و خود حسینی می تواند در آینده حرفه های زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید