از ظرفیت روحانیون در محلات برای گشودن گره از معضلات اجتماعی استفاده شود


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877870

حجت الاسلام نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید از ظرفیت روحانیون و ائمه جماعات مساجد برای بازکردن گره از معضلات اجتماعی استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به تشریح ماموریت های این نهاد پرداخت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان مردم نهاد است که با توجه به پرداخت های استان یزد در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت می کند. توجه به نهادهای مردمی، هر چه زکات خود را بیشتر به مردم بپردازد و در خدمت به جامعه موفق تر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت جایگاه نهادهای مردمی در نزد مدیران و متولیان استانی گفت: هر چه بهتر و بیشتر بتوانند به مردم خدمت کنند.

نجیمی افزود: یکی از نیازهای اصلی در جهاد تبیین و فعالیت های اداره تبلیغات، استفاده از ابزار و زیرساخت های رسانه ای موجود برای مقابله با اغتشاشات دشمن است.

وی سازمان تبلیغات اسلامی را پایگاه اصلی تبلیغ در جهان اسلام عنوان کرد و یادآور شد: مساجد نیز بهترین مکان برای تبلیغ دین مبین اسلام هستند اما امروز شاهدیم که زمین های فقیرانه ای به مساجد اختصاص می یابد که مساجد بهترین جایگاه را داشتند. .

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد افزود: ائمه جماعات مساجد می توانند نقش مهم و اساسی در حل مشکلات مردم و محلات داشته باشند و در حل معضلات اجتماعی موثر باشند و باید از ظرفیت آنها در محلات استفاده شود.

نجیمی در بخشی دیگر از سخنان خود مدیریت روابط حوزه و دانشگاه را امری مهم دانست و خواستار ارتباط بیشتر این دو پژوهشگاه شد.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی فضای مجازی به مردم گفت: مردم باید از اطلاعات و پیام های منتشر شده در فضای مجازی مطلع شوند تا دشمنان نتوانند ناامیدی را در جامعه دامن بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید