از غم سلفچگان خوابم نمی برد


ساعت: 21:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855713

واکنش کم سلفچگان امام به آلودگی محیط زیست;

امام جمعه سلفچگان گفت: نمی توانم بخوابم چون حدود 4 ماه است که در سلفچگان هستم اما این مردم مادام العمر اینجا نفس می کشند. مردم روستای جنداب نه برای امروز بلکه چند سالی است که رنج می کشند. اینها بخشی از سخنان امام جمعه سلفچگان در مورد آلودگی زیست محیطی سلفچگان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خهات الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده، وی به مشکلات آلودگی شهرک صنعتی و خطرات محیط زیست سلفچگان اشاره کرد و گفت: امیدوارم این سخنان استاندار محترم به نتیجه برسد. مردم شریف سلفچگان چندین سال است که تحت ظلم و ستم سوء مدیریت مدیران قرار گرفته اند، علم انصاف را برای احقاق حقوق مردم اقامه کنند.



امام جمعه سلفچگان گفت: امشب خوابم نمی برد نه ریه هایم می سوزد نه بوی نامطبوع آلاینده ها و انتشار گازهای آلاینده حالم را خراب کرده و نفسم تنگ شده است، نه….. .. .
من نمی توانم بخوابم چون حدود 4 ماه است که می خوابم، اما این مردم تمام زندگی خود را اینجا نفس می کشند، مردم روستای جنداب نه امروز بلکه چندین سال است که در رنج هستند.

وی ادامه داد: من در روز قیامت از عوامل و مقصران این معضل زیست محیطی و صاحبان صنایع آلاینده بویژه کارمندانی که می شنوند و می دانند و حالا ممکن است عده ای بدانند چه اتفاقی افتاده و به سلفچگان رفته اند و چه کردند و چه کرده اند اطلاعی ندارم. آنچه را که جوابش در پیشگاه خدا و مردم مظلوم است انجام نده…

گراوی گفت: سلفچگان نیازی به وعده ندارد، نیازی به سخنرانی، جلسه، کارگروه و… نیست. او به عشق نیاز ندارد، او به نفس نیاز دارد، او به هوای سالم نیاز دارد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید