از ورزش ملی حمایت های لازم را خواهیم داشت


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810986

در دیدار رئیس فدراسیون کشتی با فرمانده سپاه خوزستان؛

رئیس فدراسیون کشتی با فرمانده سپاه استان خوزستان در اهواز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که برای شرکت در مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به اهواز سفر کرده است، صبح امروز با سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان دیدار کرد.

رئیس فدراسیون کشتی با قدردانی از حمایت سپاه از مبارزات کشور گفت: اولین رشته ورزشی کشور که بیشترین جوایز را در بازی های المپیک و آسیایی کسب کرده و به عنوان ورزش بومی، ملی، سنتی، تاریخی و مذهبی ما شناخته می شود. توسط همه سازمان ها حمایت می شود.«از جمله نیازهای سپاه.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با ارائه امکانات خود می تواند امکانات خوبی برای توسعه و ارتقای کشتی ها در سراسر کشور فراهم کند.

سردار شاهوارپور نیز در این نشست گفت: کشتی ورزش ملی ماست و ما نیز علاقه مندیم از این ورزش که همیشه افتخاری برای کشورمان بوده حمایت های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: حمایت های لازم را برای مبارزه خواهیم داشت به ویژه اینکه خوزستان به عنوان قطب کشتی کشور نیز شناخته می شود و در حال حاضر میزبان مسابقات بین المللی کشتی جام تختی هستیم.

فرمانده سپاه خوزستان در پایان گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا امکانات سپاه را فراهم کنیم تا رزمندگان بتوانند هر چه بیشتر این ورزش را رشد و ارتقا دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید