استاندار: استان تهران با کمبود 3000 مگاواتی برق مواجه است.

استاندار: استان تهران با کمبود 3000 مگاواتی برق مواجه است.

روز جدید محسن منصوری استاندار تهران گفت: استان تهران با کمبود حدود سه هزار مگاوات برق مواجه است.

استاندار تهران با بیان اینکه استان تهران با کمبود حدود 3000 مگاوات برق مواجه است، گفت: برخی از صنایع بزرگ با مصرف برق بالا باید مدیریت شوند تا محدودیت های برق وارد بخش های خانگی و تجاری نشود. .

محسن منصوری با تاکید بر مدیریت و مصرف برق توسط مردم گفت: مدیریت و اجرای طرح های بازیافت و بازیابی آب در تصفیه خانه ها با جدیت دنبال می شود و باید از آب تصفیه شده در صنعت و کشاورزی استفاده شود.

وی افزود: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل تصفیه خانه های استان تهران با نظر رئیس جمهور در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته و عملیات فنی و عمرانی آن باید هر چه سریعتر آغاز شود.

استاندار تهران افزود: بیشترین اعتبارات سفرهای شهرستانی رئیس جمهور به شرکت آب و فاضلاب اختصاص یافته که با تکمیل تصفیه خانه ها بیش از یک میلیون مترمکعب آب تامین می شود.

منصوری با انتقاد از عملکرد کارکنان سابق صنعت برق گفت: محدودیت جدی برق در استان تهران وجود دارد و در سال های اخیر نیروگاهی ساخته نشده و شاهد مشکلات برق در کشور هستیم.

وی به مصرف 12 هزار مگاوات برق در استان تهران اشاره کرد و افزود: حدود 3 هزار مگاوات برق در استان تهران با کمبود مواجه است که بخشی از آن با مدیریت الگوی مصرف جبران می شود.

استاندار تهران گفت: مدیریت مصرف برق در استان تهران با تغییر ساعت کاری ادارات جبران می شود که حدود 1000 مگاوات برق جبران می شود.

منصوری گفت: برخی از کارخانه‌های پرمصرف برای کاهش افت فشار در استان تهران جابه‌جا می‌شوند و روی شبکه کار می‌کنند.

استاندار تهران در پایان بر تامین برق اصلی استان تهران تاکید کرد و خاطرنشان کرد: استاندار تهران برای احداث نیروگاه گام های خوبی برداشته است تا در سال های آینده شاهد تولید برق در استان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید