استراماچونی از دسترس استقلالی ها خارج بود

بر این اساس چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه میلیچ، هافبک کروات سابق تیم استقلال به دلیل جعل مدارک توسط باشگاه استقلال از آنها به فیفا شکایت کرده است. این در حالی است که بعدا مشخص شد این بازیکن چنین شکایتی را سازماندهی نکرده و همین چند ماه پیش در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که فیش واریزی آنها واقعی نیست و هیچ پولی به حسابش واریز نشده است. ، او حق دارد از فیفا درخواست شکایت کند

ظاهرا زمانی که فیفا درباره شکایت میلیچ از استقلال تصمیم گیری کرد، باشگاه استقلال با ارسال فیش واریزی از پرداخت مطالبات این بازیکن خبر داد اما میلیچ متوجه شد که هیچ پولی به حسابش واریز نشده و فیش ارسالی جعلی است. این موضوع باعث ناراحتی مدافع کروات سابق آبی ها شد و در نامه ای به استقلال اعلام کرد که به دلیل جعلی بودن برگه سپرده حق شکایت به فیفا را دارد. پنجره نقل و انتقالات استقلال از آن زمان به دلیل عدم موافقت میلیچ در کنار سایر شکایات خارجی برای دریافت مطالبات و موافقت او بسته شد.

در همین رابطه چندی پیش در فرهیختگان نوشتیم، اگرچه استقلالی ها در نهایت توانستند با تامین منابع مالی به مرحله توافق با بدهکاران خارجی خود از جمله استراماچونی برسند، اما هافبک کروات سابق این تیم همچنان تهدیدی برای ایران محسوب می شود. بلوز .

هرووی میلیچ که پیش از این مبلغ 500 هزار دلار برای باقیمانده قرارداد خود از باشگاه استقلال طلب کرده و این پرونده را به فیفا ارجاع داده بود، پس از دفاعیات باشگاه استقلال، این مبلغ به 230 هزار دلار کاهش یافت و روند واریز این مبلغ به شماره حساب باشگاه استقلال یک بازیکن نیز در دوران سلطنت آژورلو کنار گذاشته شد. همچنین تاکید کردیم که چندی پیش استقلالی‌ها نامه‌ای از فیفا دریافت کردند مبنی بر عدم پرداخت مطالبات میلیچ که باشگاه ایرانی مدارک پرداخت این بازیکن را از طریق صرافی ارائه کرد که در آنجا به فیفا انجام شد و اعلام کرد که قبلاً از این تعداد، به او پول میلیچ داده شد که در نهایت معلوم شد که جعلی بوده است.

در همین راستا و بر اساس شنیده های خبرنگار «فرهی کتگان»، باقی مانده مبلغ قرارداد میلیچ به دلیل توافق با وی در دوران مدیریت قبلی، از حساب باشگاه استقلال برداشته شد و در این زمان وی مجبور به ارائه فیش جعلی شد. یادداشت هزینه آن در موردی غیر از پرداخت میلیچ هنوز مشخص نیست. قابل ذکر است که این پول در حال حاضر مفقود است و داستان های مختلفی در مورد سرنوشت آن وجود دارد.

نکته دیگر اینکه اخیرا استقلالی ها پس از افشای هویت فیش های جعلی، از میلیچ می خواهند که باقی مانده قرارداد خود را به صورت اقساطی دریافت کند. خیلی بعید است که بازیکن کروات موافقت کند. وکیل این بازیکن در گذشته در مواجهه با استقلالی ها بسیار سرسخت و تمایلی به همکاری نشان داده و به همین دلیل بعید به نظر می رسد که این امر محقق شود و به نظر می رسد اگر استقلالی بر این امر پافشاری کند، تلاشی بیهوده خواهد بود. آنها فقط زمان را تلف خواهند کرد

لازم به ذکر است که این بازیکن در اردیبهشت ماه 1398، 48 ساعت پس از انتشار خبر پرداخت یکی از اقساط مالی باقیمانده باشگاه استقلال به هرویا میلیچ، اعلام کرد که این مبلغ به حساب وی واریز نشده است و مدرکی مبنی بر واریز این مبلغ به حساب وی می باشد. از نروژ به حساب بانکی وی منتقل شده است، جعلی است، بنابراین آبی ها بازیکن خارجی سابق خود را در این رده دو برابر کرده اند.

آخرین وضعیت پرونده استراماهونی

نتیجه حکم استراماچونی در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) در مردادماه امسال پس از کش و قوس های فراوان سرانجام مشخص شد و طبق پیگیری های صورت گرفته تغییری در میزان حکم به باشگاه استقلال و علاوه بر آن با تأخیر در پرداخت، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی در حدود یک میلیون و 350 هزار یورو به آندره آ استراماچونی شد. در این میان این رقم به دلیل تاخیر در پرداخت تا زمان پرداخت و همچنین هزینه های دادرسی طرفین به یک میلیون و 530 هزار یورو رسیده است.

بر این اساس و با توجه به آخرین وضعیت پرونده سرمربی ایتالیایی اسبق استقلال شنیده می شود که این سرمربی از دسترس استقلالی ها خارج است و مشخص نیست در روزهایی که سرنوشت این پرونده به کجا خواهد رسید. قرار است استقلالی پنجره شما را باز کند.

در همین راستا برخی رسانه ها گزارش دادند که باشگاه استقلال در آخرین رایزنی های خود با وکیل سرمربی، از او خواسته تا مبلغ قرارداد استرا را به صورت اقساطی پرداخت کند، بلکه سرمربی ایتالیایی از دست استقلالی ها دور شده است. این باشگاه مجبور است مطالبات او را یکجا پرداخت کند.

در این رابطه لازم به ذکر است که این افراد پیش از این و در زمان مدیران سابق استقلال بارها تلاش کردند مطالبات استراماچونی از وی را به صورت اقساطی پرداخت کنند. این در حالی است که این سرمربی از ابتدا این پیشنهاد را نپذیرفت و اعلام کرد جای خودش را می خواهد.

همچنین در گزارش قبلی حدود دو هفته پیش اعلام کرده بودیم که استقلالی پس از اعلام رای نهایی دادگاه عالی ورزش حدود 15 میلیارد تومان ضرر کرده است. این در حالی است که تا روز نهایی شدن این اقدام به دلیل تأخیر در پرداخت روزهای بیشتر و افزایش احتمالی ارز، قطعاً این رقم اضافه می شود، بنابراین استقلالی ها در این صورت ضرر بیشتری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید