استعفای عبدالمالکی پذیرفته شد/ ارائه سرپرست وزارت کار


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855875

سخنگوی دولت گفت: «زاهدی وفا» از امروز به عنوان سرپرست وزارت کار منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز سه‌شنبه (سه‌شنبه) گفت: در جلسه این هفته هیئت دولت چندین مصوبه داشتیم. آیین نامه دوم در حمایت از شعار سال که به پیشنهاد مشترک وزیر بهداشت و معاونت علمی رئیس جمهور ارائه شد، تصویب شد. تمرکز اصلی این آیین نامه، توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و ارتقای ظرفیت و پایداری شرکت های دانش بنیان بود.

وی افزود: سایر آئین نامه های اجرایی برای اجرای شعار سال در کمیته های دیگر دولت در دست بررسی است.

سخنگوی دولت گفت: در خصوص شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور، برای تقویت ظرفیت این شورا برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، در بسیاری از زمینه ها مصوبه داشته ایم.


امشب میزبان رئیس جمهور ترکمنستان هستیم

بهادری جهرمی گفت: همزمان با دیپلماسی سیاسی ایرانی امشب میزبان رئیس جمهور ترکمنستان هستیم و هفته آینده رئیس جمهور قزاقستان به تهران سفر می کند. این اولویت ها تاکنون آثار زیادی در کشور داشته است. صادرات ما به تاجیکستان در سال 1400 4 درصد افزایش یافت.

وی افزود: صادرات ایران به ترکمنستان در دولت سیزدهم 89 درصد رشد داشته است و تاثیر این تعاملات به زودی مشخص خواهد شد. دولت در تلاش است از بازارهایی که کمتر استفاده شده است بهره برداری کند.


پذیرش استعفای عبدالمالکی

سخنگوی دولت گفت: دیروز آقای عبدالملکی برای دومین بار از ریاست جمهوری استعفا داد و دیروز استعفای ایشان مورد قبول رئیس جمهور قرار گرفت.

بهادری جهرمی افزود: از زحمات ایشان و همکارانش قدردانی می کنم. او به همکاری با دولت ادامه می دهد و از امروز به عنوان مشاور رئیس جمهور به کار خود ادامه می دهد.

وی گفت: «محمدهادی زاهدی وفا» امروز جایگزین وی در وزارت کار شد. وی پیش از این معاون اول هماهنگی و نظارت اقتصادی رئیس جمهور بود.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید