استفاده از ساختمان بدون پروانه ساختمانی ممنوع / تجمع 5000 معتاد متجاهر در کمپ های ترک اعتیاد


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877879

درودی گفت: 5000 نفر جمع آوری و در کمپ های اجباری نگهداری شده اند، اما نمی توان گفت که این معتادان به طور کامل جمع آوری شده اند، بنابراین باید فضای نگهداری و سایر ملزومات و کارکنان مربوطه توسط مراجعی مانند شهرداری تامین شود. و سایر نهادها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محمدحسین درودی دادستان مشهد ظهر امروز در نشست خبری در ساختمان دادگاه عمومی استان خراسان رضوی گفت: باشد.

وی افزود: در ساختمان های جدید نباید چنین اقداماتی انجام شود و طبق ضوابط شهرداری باید با جدیت پیگیر استحکام ساختمان باشد.

دادستان مشهد گفت: بخشی از اقدام مشخص دادستانی مشهد، بحث شهرسازی است، بنابراین نباید از ابتدا این اتفاق بیفتد و البته کمیسیون های ماده 100 نیز نباید اجازه چنین وضعیتی را بدهند و ساختمان نباید باشد. به شکل خطرناکی ساخته شده است. «بردار نده.

وی افزود: باید ظرفیت قانونی ایجاد کرد که تا گواهی استحکام ساختمان و پایان کار ساختمانی قابل استفاده نباشد لذا آسیب شناسی این موضوع در دست اقدام است.

درودی ادامه داد: در شرایط کنونی اقدام برخی از افراد که اقدام به گران فروشی یا انبار کالاهای اساسی به مردم می کنند، تخلف از نظام اقتصادی تلقی می شود و در صورت تخلف، رفتار مجرمانه تلقی می شود و توسط دادسرا بررسی می شود. . این دفتر به طور ویژه تشکیل شده و در دادگاه انقلاب به طور جدی در حال رسیدگی است.

وی افزود: تعدادی معتاد متجاهر در مشهد داریم که باید فضای نگهداری برای آنها فراهم شود.

دادستان مشهد گفت: با اقدامات بعدی 5 هزار نفر در بازداشتگاه های اجباری جمع آوری شده اند که تلاش شده اما نمی توان گفت که این معتادان به طور کامل جمع آوری شده اند پس محل نگهداری و سایرین. الزامات و کارکنان مربوطه باید توسط ارگان هایی مانند شهرداری و بهزیستی و سایر نهادها تامین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید