استفاده از ظرفیت اکولوژیکی برای پاسخگویی مناسب به مشکلات فرهنگی


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855932

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد

حجت الاسلام زمانی گفت: از اکوسیستم فرهنگی می توان برای ترویج تبلیغ استفاده کرد و اگر اکوسیستم را به خوبی درک کنیم، عموماً قدرت پاسخگویی مناسب به مسائل فرهنگی را خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی در جمع روحانیون مستقر و مدیران تبلیغات اسلامی استان مرکزی، استفاده از ابزارهای رسانه ای و هنری را برای جذب و گسترش مخاطبان ضروری دانست. و هستند و آموزه های اسلامی دارند و باید همیشه در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه تبلیغات اصیل و سنتی در خوش بینانه ترین حالت می توان به صورت مستقیم ده درصد مخاطب را مورد خطاب قرار داد، افزود: البته باید از رسانه و ابزار هنری برای گسترش مخاطب استفاده کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کار رسانه به تنهایی نمی تواند بر زندگی مردم تاثیر بگذارد، ادامه داد: آنچه دل ها را تسخیر می کند تبلیغات سنتی اصیل است و این دو باید با هم انجام شود.

این مسئول افزود: باید تلفیقی از تبلیغات سنتی واقعی همراه با استفاده از ابزارهای به روز رسانه ای باشد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید دایره های میانی تبلیغ را گسترش دهیم، تاکید کرد: ترویج تبلیغ اولویت ماست.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نانوا، آرایشگر و… چگونه می تواند. مبلغ اسلام ناب باشد؟ این بستگی به درک ما از اکوسیستم فرهنگی دارد و اگر اکوسیستم را به خوبی درک کنیم، عموماً قدرت پاسخگویی مناسب به مسائل فرهنگی را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه هنر ما احیای پتانسیل های محیطی است، گفت: این قسمت باید در حوزه تبلیغات اصیل مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: سازمان باید برای مسائل مختلف فرهنگی برنامه ریزی داشته باشد تا به رسالت خود در حوزه تبلیغ دینی عمل کند.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: تلاش اداره کل تبلیغات استان مرکزی برای گسترش شبکه و محتوای فرهنگی استان بدیهی است و می تواند الگو باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید