استفاده روزانه 70 تیم گشت پلیس در جاده های فارس


ساعت: 20:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917921

سردار حبیبی گفت: رزمایش برنامه ریزی پلیس زمستان 1401 با اعزام روزانه 70 تیم گشت انتظامی به استان از سوم آذرماه آغاز و تا 24 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیرازسردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس امروز 2 آذرماه در رزمایش برنامه ریزی ترافیکی پلیس راه زمستان 1401 که در مجتمع شهید پلیسی فعال شیراز برگزار شد، گفت: رزمایش برنامه ریزی ترافیک پلیس با حضور پلیس و سایر دستگاه های امدادی و خدماتی. از امروز (23 دسامبر) آغاز و تا 15 مارس ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 22 پایگاه پلیس راه در حوزه ترافیک جاده ای فعالیت می کنند و 7 ایستگاه زمستانی نیز به صورت ویژه برای خدمات رسانی به مردم در مناطق کوهستانی و برفگیر آماده می شود.

سردار حبیبی تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح بیش از 500 نفر در حال انجام وظیفه هستند و روزانه 70 تیم گشت پلیس راه برای کنترل ترافیک به محورهای مواصلاتی استان اعزام می شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن قدردانی و تشکر از زحمات دستگاه های پشتیبانی و خدمات رسان در اجرای این طرح افزود: امیدواریم با تلاش خادمین و همکاری و تعامل مردم با مأموران خود در مجموعه پلیس راهور باشیم. و سایر سازمان های مرتبط، شاهد کاهش تصادفات رانندگی در استان فارس باشیم.

وی در پایان، تسهیل تردد و ایمنی وسایل نقلیه، مدیریت حوادث رانندگی احتمالی با همکاری و هماهنگی سازمان‌های ذیربط، استفاده حداکثری از پرسنل، خودروها و تجهیزات پلیس و هماهنگی با سازمان‌های ذیربط برای جلوگیری از انسداد جاده‌ها اشاره کرد. اهداف مهم اجرایی رزمایش برنامه ریزی پلیس راهنمایی و رانندگی زمستان 1401

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید