استقبال مردم عیلام از زائران اربعین حماسه ای پرشور و معنوی شد/ دشمن پایه های قیام ها را گذاشته بود.


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902619

فرمانده سپاه امیرالمومنین (علیه السلام) استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از دلایل دشمنی با جمهوری اسلامی ایران، همایش عظیم اربعین است، گفت: اربعین یک سخنرانی و سخنرانی است. حرکتی الهی که خداوند متعال به مردم استان ایلام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار سردار ‘شکرمی’ فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم تجلیل از خادمان سیدالشهدا (ع) صبح امروز (28 مهرماه) در تالار فنی و حرفه ای برگزار شد. برای جلسات گفت: اینجا در استان ایلام زمین صفر و تجمع مردم است. عاشقی است که با جان و دل پذیرای زائرانی است که این استان را برای رسیدن به کربلا انتخاب کرده اند.

سردار شکرمی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام حماسه آفرینان بزرگ هستند، گفت: این مراسم تجلیل از همه ایلامیانی است که در اربعین امسال حماسه آفریدند و حماسه آفرینان بزرگ و ماندگار شدند.

سردار شکرمی با تقدیر از برگزارکنندگان اربعین امسال افزود: تلاش شبانه روزی و جهادی در اربعین امسال علیرغم عبور بیش از سه میلیون زائر از مرز بین المللی مهران نشان از حضور کار منظم و هدفمند دارد که نتیجه آن رضایت زائرانی که از نقاط مختلف کشور آمده بودند که مرتز مهران را انتخاب کرده بودند.

سردار شکرمی گفت: اربعین استان ایلام را هدف قرار نمی دهد، بلکه کنگره عظیمی است که می تواند انقلاب اسلامی را به دور و بر آن گسترش دهد.

فرمانده امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از دلایل دشمنی با جمهوری اسلامی ایران، همایش عظیم اربعین است، تصریح کرد: اربعین یک سخنرانی و حرکتی الهی است که خداوند متعال آن را داشته است. این جشنواره را به مردم استان ایلام اهدا کرد.

سردار شکرمی ادامه داد: امنیت شدید در اربعین امسال حاکم بود و اخلالگران اربعین اجازه کوچکترین تحریکی را نداشتند.

فرمانده امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه خدمات اربعین باید به نحو مطلوب بیان شود، گفت: ایلام را نباید کوچکتر کرد، اذن خداوند است که ایلام در تاریخ بدرخشد و می تواند باید گفت رزمایش بزرگی صورت گرفته است همه نیروهای انقلاب باید با همدلی مثال زدنی متحد شوند.

وی در ادامه گفت: حوادثی که در روزهای اخیر توسط برخی معاندین در کشور رخ داد نشان از خشم دشمنان نظام از اتفاقاتی مانند ورود جمهوری اسلامی به توافقات کلان، جراحی اقتصادی و اربعین بود که سعی در انجام آن داشتند. با ایجاد اغتشاش در نقاط مختلف کشور نتوانستند به اهداف خود برسند.

امیرالمومنین (ع) فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه عوامل برهم زننده نظم کشور دارای اعتماد مغزی بوده است، افزود: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی که اتفاق افتاد، تمام برنامه های دشمنان رژیم نقش خنثی شده‌اند و قطعاً پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.» از جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید