استقلالی ها مانع بزرگ پیروزی یحیی هستند!

استقلالی ها مانع بزرگ پیروزی یحیی هستند!

دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک امشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. این دیدار قرار بود دیروز برگزار شود اما هوای تهران با یک روز تاخیر مواجه شد.

از نکات جالب این دیدار حضور مهدی رحمتی به عنوان انفرادی و کاپیتان سابق این تیم مقابل پرسپولیس است که باید راه سرخپوشان را در راه نیمه نهایی سد کند. رحمتی چندی پیش هدایت تیم اراکی را برعهده گرفت و جایگزین رسول حتیبی روی نیمکت این تیم شد. تیم آلومینیوم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهد کرد که مورد تمجید هواداران استقلال قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس در لیگ برتر به دلیل فاصله 6 امتیازی با استقلال در صدر جدول در اختلاف 6 بازی تا پایان فصل شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و باید منتظر اتفاقات باشد و یکی از عوامل این تفاوت نسبتاً زیاد، عملکرد خوب مربیان استقلال در تیم های مختلف مقابل پرسپولیس است. امیر گله نوی با گل گهر سیرجان 4، رضا عنایتی با تهران تهران 4، علیرضا منصوریان با صنعت نفت 3، رسول حتیبی با همان آلومینیوم 2 و داود سید عباسی با پدیده 2 امتیاز از پرسپولیس هستند و در مجموع 15 امتیاز از پرسپولیس گرفته شده است. . برای ایجاد اختلاف 6 امتیازی با استقلال در بالای جدول.

حالا پرسپولیس که شانس قهرمانی در لیگ را پایین می بیند، انگیزه مضاعفی برای جبران شکست جام حذفی دارد تا در صورت کوتاه ماندن در لیگ برتر، حداقل با قهرمانی در جام حذفی، فصل را با موفقیت به پایان برساند. جام. این مسابقات

این اولین تقابل رحمانی با پرسپولیس در فصل جدید است و باید دید به جمع افرادی که می توانند مانع موفقیت پرسپولیس شوند اضافه می شود یا یحیی این بار به سلامت از تنگه عبور می کند.

دیدگاهتان را بنویسید