استقلالی ها مقصر دربی را شناسایی کرده اند؟

استقلالی ها مقصر دربی را شناسایی کرده اند؟

با نگاهی به صفحات مجازی هواداران استقلال در اینستاگرام و کانال های تلگرامی مشخص می شود که آنها از عملکرد سیدحسین حسینی دروازه بان و کاپیتان اصلی تیمشان راضی نیستند.

انتشار دو تصویر از سیدحسین حسینی که با چشمان بسته به هوا می پرد و به فضایی غیر از وسط توپ گرایش پیدا می کند این سوال را مطرح کرد که حسینی با ضربات ایستگاهی چه می کند؟ برخی از آنها نوشتند که چرا دروازه بان باید چشمانش را در هوا ببندد؟ برخی نوشتند: “آقای کلین شیت! روی هوا خوابت برد؟”.

این انتقادات تنها به این تصاویر محدود نمی شود و هواداران استقلال نیز در جریان بازی دربی به انتقاد از عملکرد دروازه بان محبوب تیمشان پرداختند و معتقد بودند حسینی در بازگشت از جام جهانی در بهترین حالت و شرایط برای همراهی استقلالی ها نبوده است!

آنها از کادر فنی تیمشان خواسته اند تا در بازی بعدی مقابل صنعت نفت از این بازیکن در ترکیب استقلال استفاده کنند، حالا که علیرضا رضایی در شرایط بدنی خوبی قرار دارد تا استقلال را همراهی کند تا خیالشان راحت باشد.

این حملات استقلالی ها به دروازه بان محبوب تیمشان در شرایطی است که قبل از دربی همیشه به عملکرد درخشان حسینی در دیدار مقابل ولز اشاره کرده و او را یکی از موثرترین اعضای تیم خود می دانستند و در این میان رابطه ای که آنها به شرایط نامحتمل تغییر پست نسبت دادند و او را کاپیتان اصلی تیمش کردند.

دیدگاهتان را بنویسید