استقلال 3-0 مقابل گل گهر مطمئن بود؟

استقلال 3-0 مقابل گل گهر مطمئن بود؟

فرشید سمیعی مشاور حقوقی باشگاه استقلال گفت: با توجه به مواد انضباطی جای هیچ تردیدی وجود ندارد و باشگاه استقلال طبق قانون ذاتی خود پیگیر این موضوع است.

وی ادامه داد: متاسفانه در شرایطی که باشگاه استقلال بر اساس حق ذاتی خود به دنبال استیفای حق خود است، شاهد رفتارهای مضحک دور از آنها هستیم که جای تاسف دارد.

مشاور حقوقی استقلال با اشاره به مواد انضباطی و پرونده های قضایی تاکید کرد: اریک بانیاما بازیکن تیم گهر گهر برخلاف آنچه گفته شد بازی ملی ندارد و حضور او تخلف محسوب می شود.

سمیعی با تاکید بر اینکه حضور و بازی های ملی وی مورد تایید فدراسیون فوتبال گابن قرار گرفته است، یادآور شد: باشگاه را مقصر چنین تخلفاتی می داند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که قبل از استفاده از این پخش کننده، رسانه ها هشدار دادند که حضور این بازیکن در هاله ای از ابهام است، چرا مجددا برای تامین امنیت درخواست نشد؟ آیا بررسی شد که آیا این نامه مورد تایید و امضای افرادی است که حق امضا دارند؟

مشاور حقوقی باشگاه استقلال گفت: این بازیکن برای تیم ملی بازی نکرد و باید با مراجع دیگر درباره صحت او مشورت می شد. اگر مقامات فیفا تایید کنند که 4 بازی ملی برگزار می شود، مشکلی نیست، اما اگر این ارگان ها این موضوع را تایید نکردند، نه تنها فدراسیون فوتبال گابن مقصر نیست، بلکه باشگاه گل گهر نیز باید در این زمینه پاسخگو باشد. توجه.

گفتنی است، اریک بانیاما به دلیل عدم برگزاری 4 بازی ملی و برخلاف آنچه فدراسیون فوتبال گابن تایید کرده بود، شرایطی برای حضور در فوتبال ایران نداشت و نتیجه شکایت تیم های مختلف از گل گهر مشخص می شود. در کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید