استیضاح وزرای صمت، کشور، راه و کشاورزی به هیئت رئیسه مجلس تحویل شد.

استیضاح وزرای صمت، کشور، راه و کشاورزی به هیئت رئیسه مجلس تحویل شد.

روز جدید حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای صمت، کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از جمله وزرایی هستند که درخواست استیضاح آنها به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای صمت، کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از جمله وزرایی هستند که درخواست استیضاح آنها به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در سیزدهمین نشست خبری خود با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری رهبر قوه مجریه برای رویکرد کلی مجلس و محوریت لوایح و در بخشی از سخنان خود برای ویژگی های یک نماینده انقلابی که امیدواریم بتوانیم در دو سال دیگر مجلس اعمال کنیم.

وی یادآور شد: پس از این جلسه مرکز پژوهش های مجلس نسبت به تدوین منشور فرمایشات و انتظارات رهبر معظم انقلاب اقدام کرد و اکنون در حال نهایی شدن است، اما تمرکز آن بر این است که بتواند وضعیت کشور را بهبود بخشد. و جامعه.” .

حاج دلیگانی درباره طرح شفافیت توضیح داد: طرح دوم شفافیت در پایان قسمت اول برنامه اول بود یعنی به این نتیجه رسیدیم که هر 3 نیرو در این طرح قرار بگیرند و نصف به علاوه یک آن را پوشش دهیم. رای. ، برای یک رای و عضو ویژه آن با دو سوم آرا تایید شود.

این نماینده مجلس در خصوص ایرادات طرح شفافیت گفت: ایرادات عادی است و در کمیسیون اصلاح می شود تا به صحن علنی شود.

وی در خصوص استیضاح وزیر صمت تصریح کرد: تاکنون 5 درخواست برای استیضاح وزرا ارائه شده است که اولین مورد آن وزیر صمت است.

حاجی دلیگانی خبر داد: وزرای کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از دیگر وزرایی هستند که درخواست استیضاح آنها به هیات رئیسه ارائه شده است.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس درباره طرح رسمی شدن نیروها برای خرید خدمات آموزشی توضیح داد: 80 هزار نفر برآورد شده است.

وی افزود: سیاست کلان آموزش و پرورش جذب نیرو از دانشگاه فرهنگیان است، اما برای کاهش هزینه ها پیشنهاد خرید خدمات و مدارس غیرانتفاعی مطرح شد که کمیسیون آموزش با این طرح موافق نیست، اما در معرض خطر است. عموم. “

دیدگاهتان را بنویسید