اسپانسر نداشتم و وقت ویزای من تلف شد / همه گفتند نمی توانم در گرند اسلم شرکت کنم

ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802902

رافائل نادال مرا به تنیس علاقه مند کرد.

دختر یک تنیسور ایرانی گفت: زمان زیادی برای گرفتن ویزا صرف کردم و بارها حمایت مالی نداشتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تنیس ; مسابقات گرند اسلم جوانان استرالیا 2022 شاهد حضور متفاوتی از سه کشور بوده است. مسقط الزهرا صافی از ایران، آنجلا اوکوتوی از کنیا و کانور هنری از نامیبیا برای اولین بار در این رویداد شرکت کردند.

ما یک لحظه مهم را در ملبورن دیدیم. صفی در این مسابقات موفق شد بازیکن استرالیایی را شکست دهد و اولین پیروزی را برای ایران در این تورنمنت به ثبت برساند.

الزهرا صافی درباره حضورش در این مسابقات گفت: برای من قدم بزرگی بود. برای رسیدن به این نقطه، روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. من زمان زیادی را صرف دریافت ویزای مسابقات کردم و اغلب هیچ حمایت مالی نداشتم. کسب این موفقیت واقعا عالی است و امیدوارم بتوانم آن را ادامه دهم.

او گفت: “اگر پیامی برای جوانان دیگری مثل خودم دارم، فقط می گویم از رویاهای خود دست نکشید.” وقتی شروع کردم همه در ایران می گفتند غیرممکن است و نمی توانم در گرند اسلم بازی کنم، مخصوصا مادرم. بنابراین من هرگز در مورد رویای خود به کسی نگفتم، فقط به تلاشم ادامه دادم. می‌خواهم به مردم بگویم، سرت را بلند کن و به تلاش و رویای خود ادامه بده.

صافی گفت: با مادرم مشغول تماشای تلویزیون بودم و رافائل نادال را برای اولین بار در زمین تنیس دیدم و همین باعث شد به تنیس علاقه مند شوم.

دختر یک تنیسور ایرانی با اشاره به دستاوردهای خود گفت: احساس می کنم دریچه جدیدی در تنیس ایران باز کرده ام. امروز یک روز ویژه برای تنیس ایران است و من واقعا خوشحالم که این احساسات را با ایرانی ها به اشتراک می گذارم. اکنون من یکی از دلایل خوبی هستم که مردم بتوانند تنیس را در کشورم ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید