اسکوچیچ رکورد جذاب ستاره استقلال را شکست؟

اسکوچیچ رکورد جذاب ستاره استقلال را شکست؟

برنامه هفته سی ام لیگ برتر در حالی از سوی سازمان لیگ اعلام شد که زمان دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان در هاله ای از ابهام بود. دیروز اعلام شد که اگر پرسپولیس موفق شود شاهخودرو را شکست دهد یا در تساوی مقابل این تیم متوقف شود، دیدار استقلال مقابل حریف جنوبی امشب همراه با جشن قهرمانی برگزار می شود. (هر چند با نتیجه شب گذشته پرسپولیس، امروز دیدار استقلال و جشن قهرمانی این تیم برگزار می شود)

همه اینها در حالی است که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که با حضور ملی پوشان استقلال در روز پایانی این تیم مخالف است و به نظر می رسد ملی پوشان استقلال نتوانند این تیم را همراهی کنند. تیم مقابل نفت مسجد سلیمان. با این حال هیچ مانعی برای همراهی استقلالی ها در جشن قهرمانی وجود نخواهد داشت، هرچند این اتفاقات بدون برنامه اعتراض استقلالی ها را برانگیخته است.

توافقات شفاهی بین سرمربیان استقلال و تیم ملی انجام شده تا یکی دو بازیکن تیم ملی استقلال این تیم را در دیدارش همراهی کنند. در این میان اصرار بر همراهی سیدحسین حسینی در این دیدار به نظر جدی‌تر از سایرین بوده است. چرا که اگر حسینی بتواند یک مسابقه دیگر را با کلینشیت پشت سر بگذارد با نلسون رکوردی در تاریخ لیگ برتر خواهد داشت و به نظر می رسد استقلالی ها حاضر نیستند این رکورد فردی را به این راحتی از دست بدهند. همچنین گلامی با توجه به خالی بودن دست مجیدی در خط دفاع احتمالا با رضایت سرمربی تیم ملی تیمش را در دیدار روز آخر استقلال همراهی خواهد کرد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید