اطعام نذر 110 گوسفند توسط مرزنشینان دوره در عید غدیر خم / 15 هزار نفر


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883746

حجت الاسلام رضایی از اهدای 110 راس گوسفند از سوی مردم و خیرین شهرستان مرزی درعا برای اطعام 15 هزار نفر و توزیع بین نیازمندان به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام غلامرضا رضایی امام جماعت شهرستان دره در گفتگو با خبرنگار خاورستان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم گفت: نذری 110 راس گوسفند از برنامه های برجسته مردم و خیرین شهرستان دره به در روز عید غدیر بخورید و در آن روز 15 هزار نفر سیر می شوند.

وی ادامه داد: ارزش واقعی این تعداد گوسفند حدود 275 میلیون تومان است و پس از اطعام در عید غدیر، گوشت باقی مانده بین نیازمندان منطقه توزیع می شود.

حجت الاسلام رضایی از دیگر برنامه های دهه ولایت، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهر، روستا و بخشداری، برگزاری جشن هر شب در یکی از محلات و روستاها، اجتماع بزرگ بانوان، برگزاری ازدواج آسان، برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف ورزشی از جمله تنیس سر میز از کشتی، فوتسال، مسابقه مرد آهنین، دارت و … خبر داد.

امام جمعه دره با بیان اینکه امیرالمومنین مرکز وحدت و نقطه تماس اهل سنت و شیعه است، برگزاری مراسم وحدت علوی با همیاری یکی از روحانیون اهل سنت را از برنامه های شاخص این ایام برشمرد و گفت: در این ایام، امام زمان (عج) و امام زمان (عج) برگزار می شود. نشست علمی طلاب و طلاب اهل سنت و شیعه برگزاری نشست در ماهونیک برای ایجاد وحدت بین شیعه و سنی، برگزاری جشن جوانان و جوانان در هر محله از شهر و روستا نیز از دیگر برنامه های دهه ولایت است.

وی با بیان اینکه بیش از 40 ایستگاه غدیر در دهستان دره ایجاد شده است، گفت: در شهرستان دره با همکاری خیرین و معتمدین محلات، اعضای کانون های مساجد در هر منطقه هفت ایستگاه صلواتی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید