اظهارات عجیب حسن روشن درباره جدایی از فرهاد مجیدی

اظهارات عجیب حسن روشن درباره جدایی از فرهاد مجیدی

حسن روشن برای قهرمانی استقلال بدون شکست و رکورددار مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

* با اهمیت دادن به رکوردها، فوتبال را به وزنه برداری نزدیک کرده ایم. در زمان ما، ممکن است این اتفاق افتاده باشد، اما هیچکس به آن فکر نکرده است. آنها فقط می خواستند برای خود و مردم خوش بگذرانند.

* پس از مدتی در حالی که استقلالی ها منتظر این اتفاق بودند، این تیم و باشگاه ست خوبی داشتند و باعث خوشحالی آنها شد. این رکوردها ادامه قهرمانی است. اگر تیم برنده نمی شد کمتر در مورد آن صحبت می شد. گلهای کمتر، بردهای بیشتر، تورهای تمیز بیشتر و غیره. نیاز به قهرمانی دارد اینها بعد از قهرمانی هستند و اگر قهرمان نمی شدند اینقدر خوب و شیرین نبود.

* با توجه به شرایط تیم های ما تا سه سال آینده نمی توانیم در آسیا قهرمان شویم. با بیمو نمیشه با پرشیا رقابت کرد. برخی از باشگاه های حرفه ای حتی یک برنامه 10 ساله دارند. حتی فرهاد که امسال با همه مشکلات و فشارها دست و پنجه نرم می کند و خدا کمکش کرد و تیم را قهرمان کرد، امسال کار آسانی نداشته است. تا اینکه فقط باید بگوییم چرا سرمربی رفت. 7-8 نفر می توانند از این تیم بروند و اینجا یک مشکل پیش می آید. در این موارد کمیسیون های مختلف از جمله فنی و مالی باید با هم همکاری کنند تا افراد و قیمت های خوب را پیدا کنند.

* معلوم بود فرهاد می رود. با این شرایط و رکوردهایی که می گویید قهرمانی تکرار نمی شود. باید مثل زمانی باشد که بازی می کنیم یا طالب لو و جباری حضور دارند و تیمی تشکیل می شود که در آن با جوانانی که حداقل سه سال استقلالی بوده اند کار کنیم. به این ترتیب می توان گفت مربی ای که امسال قهرمان شد، سال آینده و سال آینده اولین خواهد بود. حالا مشخص است که استقلال سال آینده چنین شرایطی نخواهد داشت.

* جدایی فرهاد از قرارداد سه ساله مشخص نیست و این موضوع باید مشخص شود. آیا باید توافق را در قالب ببینیم؟ آیا شرطی در قرارداد او وجود داشت که مثلاً اگر اول شویم، سرمربی خودش تصمیم بگیرد یا اگر قهرمان نشدیم او را برکنار کنیم؟ اینها قوانین و شرایطی است که به مردم می گوید برای خود باشگاه خوب است.

* در صورت ماندن مجیدی با شرایط امسال می تواند سال آینده را ببازد. هر کسی که الان بیاید ممکن است مشکلات جدی داشته باشد. مثلاً باید به هواداران گفت که ما یک برنامه پنج ساله داریم، آکادمی خوب کار می کند و قصد داریم یک تیم از جوانان خودمان بسازیم که بتوانیم برای سه یا چهار سال روی آنها حساب کنیم و از فروش پول در بیاوریم. زمانی که آنها رشد می کنند.

سوال: در مورد اینکه هنوز فشار زیادی برای جدایی مجیدی در فضای مجازی وجود دارد، اگر اینطور است چرا اجازه دادند در ابتدای فصل قرارداد سه ساله منعقد شود؟ در حالی که آجورلو آدمی نیست که تحت فشار کاری انجام دهد. خدا نکند در سال جدید اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد و شادی هواداران ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید