اظهارات عجیب یک استقلالی: گل محمدی تیمش را با دندان بلند کرد

اظهارات عجیب یک استقلالی: گل محمدی تیمش را با دندان بلند کرد

احمد جمشیدیان در 16 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر کشور گفت: فرض بر این بود که همین مثلث استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی باشند. پرسپولیس تا هفته دهم عملکرد غیرمنتظره ای داشت اما در ادامه به روند خوب خود بازگشت. سپاهان نیز در پایان نیم فصل متحمل شکست قابل توجهی شد و از جمع مدعیان فاصله گرفت.
از روز اول مشخص بود که این پدیده به کجا می رود

وی درباره عملکرد قعر جدول و همچنین مدعیان کسب سهمیه آسیا تصریح کرد: با توجه به شرایط باشگاه پدیده از روز اول مشخص بود که وضعیت این تیم تا کجا پیش خواهد رفت. تیم هایی هم داشتیم که با سرمایه گذاری خوب به نتایج خوبی دست یافتند و به نیمه دوم امیدواریم. کپر رفسنجان، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و پیکان شرایط یکسانی داشتند.

مهاجمان لیگ برتر به کشورهای همسایه یا مسابقات قهرمانی اروپای کوچک می روند

کارشناس فوتبال کشور درباره کم گل نشدن لیگ بیست و یکم نسبت به سال های گذشته به ما گفت: شهبازاده فصل گذشته آقای گلی بود که تاکنون کیفیت خوبی نداشته است و امیدوارم در نیم فصل دوم به شرایط خوبی برگردم. . مهاجمان لیگ برتر پس از به ثمر رساندن تعداد مشخصی گل در هر فصل به کشورهای همسایه یا مسابقات قهرمانی اروپایی کوچک منتقل می شوند. ترک مهاجمان در نبود گل در مسابقات بی تاثیر نیست.

مهاجمان خارجی به لطف پنالتی گل می زنند

جمشیدیان با اشاره به تاثیر پنالتی بر تعداد گل های گلزنان لیگ برتر گفت: اگر از بهترین گلزنان لیگ یعنی منشا، یامگا و شیمبا پنالتی بگیریم، باید بگوییم. که آنها این بازیکنان به دلیل پنالتی گلزنان برتر لیگ محسوب می شوند.کمبود مهاجمان خوب در لیگ و نبود مهاجمان درجه یک منجر به گل کمتری در مسابقات شد.مهاجم خارجی که وارد کشور شدیم درجه یک نبودند و آمدند. به لیگ با مبالغ کم

بی ثباتی نیمکت ها باعث شد مربیان در ابتدا به باخت فکر نکنند

وی با اشاره به تاثیر جهت گیری باشگاه ها به نتیجه در تعداد گل های خورده در نیمه اول گفت: بی ثباتی نیمکت و فشار روی مربیان باعث شد که آنها ابتدا به فکر نه باخت، بلکه برد باشند. . . محرم نویدکیا برای شکستن این تابو آمد و می خواست سپاهان را تحت هر شرایطی حمله کند. سپاهان در خط حمله بهترین تیم قهرمانی است اما در دفاع ضعف خود را اصلاح نکرد و دیدیم که هم جام حذفی را از دست داد و هم از مدعیان قهرمانی فاصله گرفت.

سپاهان در دفاع وسط نیاز به ترمیم دارد

هافبک سابق سپاهان با اشاره به بحرانی که گریبانگیر این تیم شده است، یادآور شد: وقتی تیمی وارد بحران می شود مشکلات غیر فنی نیز گریبانگیر این تیم می شود. در این شرایط تیم از اختلالات روانی رنج می برد و مشکلاتی را پیدا می کند که قبلاً دیده نشده بود. سپاهان باید در مرکز دفاع ترمیم شود که با تغییر تاکتیک نمی توان به این مهم دست یافت. باشگاه نیاز به جذب مدافعان جدید دارد و با توجه به حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا این مشکلات در این رقابت ها ادامه خواهد داشت.

انتظارات مهاجمان سپاهان محقق نشد

جمشیدیان با بیان اینکه سپاهان در خط هافبک نیاز به ترمیم دارد، گفت: مهاجمان سپاهان کیفیت بالایی دارند اما انتظارات برآورده نشد. شهبازاده آقای گل لیگ بیستم بود و شهریار مغانلو در پرسپولیس کیفیت استثنایی از خود به نمایش گذاشت. به نظر من خطوط دفاعی و هافبک سپاهان نیاز به بهبود دارد و اگر این اتفاق برای هافبک ها بیفتد، مهاجمان به دروازه باز می گردند.

استقلال حقوق ثابتی گرفته و لیاقت رهبری را دارد

وی درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: همه تیم ها در مقطعی از فصل تردید داشتند اما استقلال باثبات ترین تیم نیم فصل اول بود و 15 هفته با همین کیفیت بازی کرد. این تیم با کمترین ریسک کار خود را دنبال کرد و امتیازات خوبی را جمع آوری کرد. استقلال در دفاع و در دروازه ثبات بالایی داشت. مجیدی در خط هافبک چهار پنج هافبک تست کرد و نیکونفس به همراه مهدی پور و حسین زاده در نهایت جواب دادند. زستد چندین هفته شرایط خوبی نداشت و از هفته دهم به گلزنی و بازی تیم کمک کرد. استقلال دستمزد ثابت خود را گرفته است و شایسته است که در صدر باشد.

گل محمدی تیمش را با دندان بالا آورد

کارشناس فوتبال ایران در خصوص استعفای یحیی گل محمدی از هدایت تیم پرسپولیس گفت: در فوتبال ما آرامش وجود ندارد و به جز تیم هایی مانند سپاهان و فولاد، مربی باید به فکر نکات غیرفنی باشد. گل محمدی با مشکلات زیادی از جمله جدایی بازیکنان کلیدی مواجه شد و پرسپولیس جانشینی پیدا نکرد. او تیمش را با دندان بلند کرد و حالا پنجره بسته نقل و انتقالاتی در انتظار او برای تقویت پرسپولیس است. درآمد بازیکنان پرسپولیس کم است و همه این هجمه ها به ضرر تیم حذف شده لیگ قهرمانان آسیا است.

یحیی می خواهد استراحت کند و پرسپولیس را شوکه کند

جمشیدیان با اشاره به اهمیت حضور در مسابقات آسیایی برای تیم های کشورمان گفت: حضور در لیگ قهرمانان علاوه بر شایستگی که برای تیم ها و مربیان ما داشت، منبع درآمد خوبی بود. می دانم احتمال جدایی گل محمدی از پرسپولیس خیلی کم است اما اگر این اتفاق بیفتد پرسپولیس ضرر می کند نه یحیی. او کیفیت خود را نشان داده و فکر می‌کنم می‌خواهد از این تعطیلات برای ضربه زدن به پرسپولیس برای حل مشکلات استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید