اظهارات وحشتناک بیل گیتس در مورد کووید


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836427

بیل گیتس به کووید 19 گفت: “من نمی‌خواهم شکنجه و تاریکی را اعلام کنم، اما بدترین چیزها هنوز در راه است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیل گیتس در اجلاس جهانی سرمایه گذاری در موزه علوم در 19 اکتبر 2021 در لندن، انگلستان سخنرانی خواهد کرد.

بیش از دو سال پس از کووید 19، بسیاری از مردم در حال کاهش امنیت خود هستند. اما همه‌گیری تمام نشده است و بیل گیتس هشدار می‌دهد که بدترین اتفاق هنوز در راه است.

یک میلیاردر، بنیانگذار مایکروسافت و مشاور بهداشت عمومی به فایننشال تایمز گفت: “ما هنوز در معرض خطر یک بیماری همه گیر هستیم که می تواند گونه دیگری را ایجاد کند که حتی مسری تر و کشنده تر است.”

وی افزود: نمی‌خواهم رنج و تاریکی را اعلام کنم، اما خطر ابتلا به این اپیدمی بسیار بالاتر از 5 درصد است، ما حتی بدترین آن را هم ندیده‌ایم.

موارد جدید کووید 19 که توسط متغیر BA.2 سویه Emicron Covid عرضه شده است، در حال حاضر در ایالات متحده در حال افزایش است.

بر اساس داده های دانشگاه جان هاپکینز، میانگین هفت مورد جدید در روز در ایالات متحده تا روز یکشنبه به 54429 رسیده است. این میزان نسبت به هفته گذشته 9 درصد افزایش داشته و در این مدت تعداد موارد ابتلا در 39 ایالت افزایش یافته است.

اما مرگ و میرهای مرتبط با کووید در حال کاهش است و دکتر آشیشاها، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون، ماه گذشته اعلام کرد که در حال حاضر نگرانی زیادی در مورد BA.2 ندارد. در عوض، شیوع آن بیشتر یادآور این است که کووید هنوز در کمین است و همانطور که گیتس اشاره می‌کند، ویروس به طور بالقوه می‌تواند دوباره جهش کند و نگرانی‌های بیشتری را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید