اظهارات یک بازیگر علیه حجاب با فرهنگ اسلامی ناسازگار است


ساعت: 22:23
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842695

شقایق جودت با بیان اینکه اظهارات این بازیگر علیه حجاب در جشنواره کن با فرهنگ اسلامی ناسازگار است، گفت: این سخنان در حق مردم ایران بی انصافی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شبکه خبری تهران، شقایق جودت با اشاره به اظهارات مضحک یک بازیگر از جشنواره کن حجاب وی گفت: متأسفانه عده ای دوست دارند نظر خود را به مردم تحمیل کنند و با اظهارات سخیف و به دور از وقار به افراد نسبت دهند در حالی که این امر با فرهنگ اسلامی و ایرانی سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه اکثر زنان ایرانی معتقد به حجاب هستند و سخنان مبتذل یک بازیگر زن در جشنواره فیلم کن نمی تواند اعتقادات اسلامی مردم را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: فرهنگ اسلامی اقتضا می کند که زنان با حجاب باشند و زنان مومن کشورمان قطعا به این امر اعتقاد دارند. آخرت.» زیرا این امر خداست.

این بازیگر، سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان به ما گفت: از طرفی این حجاب اسلامی در کشور ما تبدیل به قانون شده است و در حال حاضر ممکن است تعداد کمی از زنان به حجاب اعتقاد نداشته باشند و نباید آن را به همه گسترش دهیم. زنان در ایران بی انصافی است.»

جودت گفت: اظهارات شخصی در جشنواره کن و جمع بندی آن در انظار عمومی نامناسب است و بازیگری که چنین سخنانی را به زبان آورده است باید پاسخگو باشد که چگونه جرأت کرده اظهارات ناشایست علیه حجاب اسلامی و مردم آن را بیان کند.

وی یادآور شد: در کشورهای خارجی و اروپایی زنان با حجاب هستند و ممکن است در قوانین آن کشور این کار منع شده باشد اما زنان آن کشورها به حجاب اعتقاد دارند و نمی توانند قانون خدا را رعایت کنند.

بازیگر، سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان گفت: بازیگری که قانون یک کشور را زیر پا بگذارد و علیه حجاب اسلامی اظهارنظر کند، قطعا از چشم مردمش، مردمی که حجاب را انتخاب کرده و پایبند هستند، می افتد. آی تی.

جودت افزود: ممکن است مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شوند اما حجاب را انتخاب کرده اند و چنین اظهاراتی نمی تواند بر عزم مردم برای حفظ حجاب تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید