اعتبار تخصیصی بودجه جنوب کرمان / تصویب مصوبات زیربنایی و اشتغال


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838575

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس سخنرانی کرد؛

منصور شکراللهی گفت: در لایحه بودجه امسال اعتبار خوبی برای مناطق محروم از جمله پنج شهرستان جنوبی استان در حوزه زیرساخت، آب و برق لحاظ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور شکراللهی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به حضور مدیرکل آب و فاضلاب استان کرمان در مناطق جنوبی استان گفت: امام حسن مجتبی علیه السلام تا پایان سال 1401 مشکلات آب شرب مردم پنج شهر جنوبی استان حل خواهد شد

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در خصوص وضعیت راه های حوزه انتخابیه با اشاره به حضور مدیرکل راه های منطقه گفت: زیرساخت های راه روستایی آغاز شده است جاده مرز رو به اتمام است.

وی ادامه داد: جاده دو بانده کهنوج به رودان رو به اتمام است و اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل صنایع مس معاونت اقتصادی شهرستان رودبار جنوبی است که با حضور در این شهرستان مصوباتی را برای سرمایه گذاری در کشاورزی و صنعت، زیرساخت ها و اشتغال به ویژه اشتغال خرد تصویب کرد. ما خانه ای برای کمک به منطقه و ایجاد اشتغال به نام سال داریم.

شکراللهی تاکید کرد: در لایحه بودجه امسال اعتبار خوبی برای مناطق فقیر از جمله 5 شهرستان جنوبی استان در حوزه زیرساخت، آب و برق پیش بینی شده است که به استان تردد خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید