اعتراضات ارزشیابی معلمان چگونه رسیدگی خواهد شد؟

اعتراضات ارزشیابی معلمان چگونه رسیدگی خواهد شد؟

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسمی که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه از برگزاری همایش های کلیشه ای خاص خودداری کنیم، گفت: همایش ها باید به گونه ای برگزار شود. که موثر بوده و می توانند در آموزش صحیح دانش آموزان موثر باشند.
وی با بیان اینکه آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان مستلزم کار جدید است، گفت: باید روی دروسی مانند هنر، انشاء و ورزش تمرکز کنیم که می تواند در ایجاد روحیه تیمی در دانش آموزان تاثیر مثبت داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه نیازمند آماده سازی دانش آموزان برای زندگی هستیم، گفت: آموزش صرفا دانش آموزی نمی تواند کارکردهای لازم برای آموزش و پرورش صحیح دانش آموزان را داشته باشد.
وی رویکرد امسال آموزش و پرورش کرمانشاه را مهارت آموزی خواند و افزود: با این رویکرد دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی تربیت می شوند.
محمدی همچنین به اجرای طرح ارزشیابی معلمان اشاره کرد و گفت: این طرح مانند سایر طرح ها خالی از اشکال نیست اما تلاش می کنیم حق هیچ یک از همکاران فرهنگی ضایع نشود.
وی با بیان اینکه امکان اعتراض معلمان به رتبه در نظام وجود دارد، گفت: معلمان باید مطمئن باشند که اعتراض آنها رسیدگی خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه احتمال خطا در رتبه اعلام شده برای معلمان در طرح رتبه بندی وجود داشت، گفت: پیگیر حق کامل معلمان در رتبه بندی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید