اعتراف تلخ پس از شکست مقابل پرسپولیس

اعتراف تلخ پس از شکست مقابل پرسپولیس

مهدی تارتار در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آن در هفته شانزدهم لیگ برتر که با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید، گفت: بازی سختی بود. می دانستیم که اگر غفلت کنیم امتیاز از دست می دهیم و این اتفاق افتاد.

سرمربی ذوب آچان افزود: پرسپولیس را به خوبی کنترل کردیم اما تمرکزمان روی ضربه ایستگاهی را از دست دادیم. در نیمه اول حتی می توانستیم به گل هم برسیم. توپی را به دروازه پرسپولیس زدیم. در نیمه دوم فضاها را خوب گرفتیم اما پرسپولیس ضربات ایستگاهی داشت که می توانست برای پرسپولیس تعیین کننده باشد. اینجوری شد نادیده گرفتیم و باختیم. بعد از گل انسجام ما به هم ریخت. ما تغییراتی ایجاد کرده ایم. موقعیت های نصفه و نیمه داشتیم اما نتوانستیم جلوی پرسپولیس را بگیریم.

تارتار تاکید کرد: مسئولیت این از دست دادن با من است. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند. انشاالله در طول مسیر نکات لازم را جمع آوری خواهیم کرد.

سرمربی ذوب آهن درباره احتمال تقویت تیم و جذب بازیکن جدید گفت: باید بازیکنی باشد که بتوانیم آن را جذب کنیم. در شرایط مالی که داریم نمی توانیم در نیم فصل زیاد هزینه کنیم. سعی کردیم در خط هافبک طراحی کار کنیم. مهاجم آزاد نیست. اگر نتوانیم تغییراتی در تیم ایجاد می کنیم.

تارتار درباره احتمال جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: اگر بازیکن با کیفیت می خواهید باید بیش از 20 میلیارد هزینه کنید. ما این توانایی را نداریم بودجه ما محدود است. سعی می کنیم به دنبال بازیکنان خارجی نباشیم و روی بازیکنان خوب داخلی تمرکز کنیم.

وی یادآور شد: در ذوب آهن مشکل مالی نداریم. ما مشکل بودجه داریم. فکر می کردم ذوب آن برای قهرمانی هزینه می کند اما دست مسئولان بسته است. به همین دلیل ما باختیم. ما باید بهتر انجامش بدیم. من شخصاً باید بیشتر تلاش کنم. ما تیم خوبی هستیم. در نیمه اول با پرسپولیس بازی کردیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی مقابل این تیم سخت است. صادقانه بگویم؛ زورمان به پرسپولیس نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید