اعتراف ستاره استقلال: 2 پیشنهاد خارجی وسوسه انگیز دارم

اعتراف ستاره استقلال: 2 پیشنهاد خارجی وسوسه انگیز دارم

علیرضا رضایی دروازه بان تیم فوتبال استقلال درباره شرایطش در گروه پایتخت سینیا پوشان گفت: فصل گذشته فصل نسبتا خوبی برای من بود. با حضور رشید مظاهری و سید حسین حسینی کمتر کسی فکر می کرد او در ترکیب اصلی قرار بگیرد. با تشکر از طرفداران و برخی کارشناسان و رتبه بندی در سایت های خبره، یکی از بازیکنان خوب به حساب می آمدم. برای خیلی ها غیر قابل باور بود که اولین سال حضورم در استقلال اینطور گذشت. خدا را شکر که خوشحالم که در اولین سال حضورم توانستم شادی هواداران را در قهرمانی ببینم و امیدوارم فصل آینده بهتر باشد.

وی ادامه داد: قطعا تیمی که قهرمان شود، پیشنهاد قابل توجهی به بازیکنان خود خواهد داشت. چند پیشنهاد داخلی و ۲ پیشنهاد خارجی هم دارم که برای همه وسوسه انگیز است. مذاکراتی با باشگاه انجام شده که تاکنون مثبت بوده است و فکر می کنم خبرهای خوب به گوش همه برسد و اتفاقات خوبی رخ دهد.

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا رضایی برای ماندن در استقلال اولویت دارد؟ وی گفت: معتقدم پیشرفت من به پیشرفت تیم بستگی دارد و این دو همسو هستند. تیم ما سال گذشته قهرمان شد و این روی دید من تاثیر می گذارد. حتی اگر در استقلال نباشم دوست دارم بهترین اتفاقات برای استقلال بیفتد اما در شرایط فعلی اگر هواداران کمی صبر کنند خبرهای خوبی خواهند شنید. دوست دارم در شرایطی از استقلال جدا شوم که شرایط مالی خوبی برای تیم ایجاد شده و اگر به هر تیمی بروم، استقلال درآمد خوبی کسب می کند.

رضایی درباره ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت گفت: یک مربی اروپایی در اولین سال حضورش در لیگ ایران کار آسانی نخواهد داشت چرا که فوتبال ما با دنیا متفاوت است و می دانیم که جو سختی در تیم ها حاکم است. اگر در استقلال حضور داشته باشم سعی می کنیم مثل فصل گذشته شرایط را هموار کنیم و تمام وجودم را برای استقلال می گذارم و هواداران را خوشحال می کنم.

دروازه بان استقلال درباره وضعیت تیم ملی امید ایران و غیبتش در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: اجازه بدهید وارد جزئیات نشوم. یکسری پیش داوری ها و مشکلات بین افراد وجود دارد که تیم ملی را متضرر می کند. اگر شرایطی پیش می آمد که دوباره لباس تیم ملی را به تن می کردم شاید شرایط فرق می کرد چون قبلا این کار را انجام دادم و تیم ملی صعود کرد و کلین شیت در تیم داشتم و با همه بازیکنان هماهنگ بودم. و من مدافعان را می شناختم. کیفیت بازیکنان ما به گونه ای نبود که تیم ملی امید در مرحله گروهی حذف شود. مطمئن بودم اگر در تیم ملی امید حضور داشته باشم، این تیم نتیجه شایسته تری می گیرد، اما بحث هایی که در بین اقوام مطرح شد باعث شد آنها بیشتر متضرر شوند. همه می دانند که وضعیت من در تیم های ملی و باشگاهی چگونه است. من با بازیکنان هماهنگ بودم و همه بازیکنان بعد از مسابقات گفتند ای کاش می توانستی در این مسابقات شرکت کنی و احساس کنی آنجا نیستی. می خواستم به تیم ملی کمک کنم و از سقوط تیم ملی ناراحت شدم و امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. و تیم ملی ضرر نخواهد کرد.

وی درباره آینده فوتبالی خود و فصل آینده مسابقات تاکید کرد: در فوتبال کسی که بتواند بیشترین تلاش را بکند موفق می شود. وقتی بدن کم تحرک باشد، بیشتر صحبت می کنیم. می دانید که من سعی می کنم زیاد مصاحبه نکنم. من تلاش کردن را بیشتر از صحبت کردن دوست دارم. هیچ کس نمی داند چقدر تمرین می کنم. بهترین تلاشم را می کنم. من سقفی روی آرزوهایم نگذاشته ام چون سقفی برای رسیدن به اهداف وجود ندارد. با تمریناتی که انجام می دهم مطمئنم به تمام اهداف خواهم رسید و روزی به آرزوی خود خواهم رسید. راهی که من می روم از نظر من راه درستی است و از هواداران می خواهم به من انرژی مثبت بدهند و برایم دعا کنند تا بتوانم به عنوان یک بچه استقلال نماینده خوبی باشم و پرچم استقلال را هر کجا که هستم به اهتزاز در بیاورم.

دیدگاهتان را بنویسید