اعتراف عجیب سرمربی تیم ملی والیبال ایران

اعتراف عجیب سرمربی تیم ملی والیبال ایران

بهروز عطایی در آستانه اولین بازی تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت ها گفت: قطعا هفته سختی در پیش داریم. با توجه به اینکه زودتر وارد لهستان شدیم، آمادگی خوبی داشتیم و آماده بازی مقابل لهستان که یکی از قوی ترین تیم های والیبال جهان است، هستیم. این تیم در کشور خودش بازی می کند و مطمئنا سالن پر از تماشاگر خواهد بود.

وی افزود: بازی سختی مقابل تیم میزبان خواهیم داشت. با انجام کارهایی که در تمرینات انجام داده ایم، سعی می کنیم مقابل لهستان عملکرد قابل قبولی داشته باشیم، البته هدف تیم ایران این است که در ابتدا خوب بازی کنیم و بازی به بازی پیش برویم. ما به فکر ارتقاء نیستیم و عملکرد قابل قبول مهم است. اگر فرصتی برای ادامه این عملکرد خوب پیدا کنیم، خوشحال خواهیم شد.

عطایی با تاکید بر گذشته تیم ملی در رقابت های لیگ ملت ها، تصریح کرد: ما به خاستگاه خود و تغییراتی که در فضای والیبال رخ داده است نگاه می کنیم. در همه دوره ها و با وجود مربیان خوب و خارجی فقط دو بار وارد مرحله نهایی شده ایم. اگر برای سومین بار این اتفاق بیفتد خوشحال می شویم و تمام تلاش خود را برای یک بازی خوب انجام می دهیم اما نتیجه قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: از طرف خودم و بازیکنان قول می دهم تلاش کنیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم. هفته آخر مرحله مقدماتی لیگ ملت ها است و همه تیم ها با تمام بازیکنان اصلی خود در آنجا هستند. لهستان “بارتوش بدنوجه” را آورد و ایتالیا ایوان زایتسف را به تیم اضافه کرد. اسلوونی برای هفته سوم دو سه بازیکن اصلی خود را آورده است و کار بسیار سختی در پیش داریم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: لهستان را رقیب می بینیم و سعی می کنیم با نمایش و بازی خوب مردم را راضی کنیم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22:30 فردا شب (سه شنبه 23 تیرماه) در اولین بازی هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف لهستان میزبان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید