اعراف رئیسی جدید برای افزایش اعتماد به ارزشیابی معلمان

اعراف رئیسی جدید برای افزایش اعتماد به ارزشیابی معلمان

وی بر اهمیت ارزشیابی معلمان تاکید کرد و افزود: ارزشیابی تحولی اساسی در فعالیت معلم از نظر ارتقای مهارتی و آموزشی ایجاد می کند و احیای نظام پرداخت عادلانه خواهد بود.

نوری تصریح کرد: جا دارد از رئیس جمهور بابت ساعاتی که برای رفع این مشکل که اخلال در پایان سال بود تشکر کنم و همچنین از اساتید و خانواده هایشان عذرخواهی می کنم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رئیس‌جمهور به این موضوع ورود کرد و حداکثر اجازه قانونی را برای افزایش اعتبار رتبه داد و دستوری در این خصوص صادر کرد. امروز این تخصیص در استان ها توزیع شد و پرداخت ها آغاز شد.

وی با بیان اینکه وجوهی که واریز می شود معوقه سنجش معلمان است، اظهار داشت: این تصور ایجاد شد که ارزیابی انجام نشده است. رتبه بندی معلمان در رتبه اول انجام شد و همه معلمان واجد شرایط از مزایای رتبه و معوقه یعنی تفاوت رتبه اول و شایستگی معلمان برخوردار شدند.

نوری با قدردانی از صبوری و ادب معلمان گفت: الحمدلله این اقدام انجام شده و پرداخت ها شروع شده و تا ساعاتی دیگر برای تمامی معلمان واریز خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با بیان مشکلات پرداخت حقوق اسفندماه معلمان اظهار کرد: افراد مقصر شناسایی شده و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید