اعزام 215 گروه جهادی به مناطق سیل زده/ اعلام آمادگی بسیج در تمامی سطوح برای پاکسازی باغات پسته


ساعت: 12:00
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887606

سردار محمدعلی نظری گفت: 1597 جهادگر در قالب 215 گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام شدند و تاکنون 400 منزل پاکسازی شده و این روند ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار محمدعلی نظری در حاشیه بازدید از منازل سیل زده رفسنجان در جمع خبرنگاران از انجام اقدامات خوبی از سوی همه دستگاه ها خبر داد و گفت: این همدلی و حضور مسئولان میدانی خدمات مضاعف به سیل زدگان را در پی داشته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه باید دستان بسیجیان را بوسید، در اقدامات اصلی پیشگیری قبل و بعد از سیل شرکت کردند گفت: 100 تکاور از لشکر 41 ثارالله برای کمک به شهرستان فرهنگیان آمدند. قربانیان سیل

وی با بیان اینکه تا دو روز آینده شهرک فرهنگیان برای زندگی عادی مردم آماده می شود، گفت: هزار و 597 جهادگر در قالب 215 گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام شده و تاکنون 400 منزل پاکسازی شده است و این روند در حال انجام است. ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: خدمات با استفاده از 46 دستگاه پمپ آبپاش، 37 دستگاه پمپ آب، 23 دستگاه پمپ گل، 35 دستگاه کارواش بزرگ فرش و لوازم جانبی کوتاه مدت، 49 دستگاه مخزن سمپاش و 12 دستگاه تراکتور انجام می شود.

سردار نظری با بیان اینکه خودروهای عملیاتی کاماز گروه توپخانه 65 ساعده نیروی زمینی سپاه تنها در یک مورد برای نجات سیل زدگان 18 نفر را از مرگ حتمی نجات دادند، تصریح کرد: با کمک گروه های بسیج کشاورزی و نیروی زمینی سپاه. جهادگران برای پاکسازی باغات پسته که گل و لای شده بودند. و رفته اند، از همه اقشار، پیشکسوتان، روحانیون، طلاب و فرهیختگان به ویژه بسیج محلات اعلام آمادگی کرده اند.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان خاطرنشان کرد: در روستای کوثر ریز چندین خانه از زیر آوار خارج شده و ساخت مسکن ضروری است و مقدمات ساخت مسکن برای سیل زدگان فراهم شده است. با کمک گروه های جهادی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید