اعزام 250 دانشجو از دانشگاه های استان مرکزی به مناطق عملیاتی غرب کشور


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836735

پور اسماعیل گفت: تاکنون بیش از 250 دانشجو از دانشگاه های استان مرکزی برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به اردوها اعزام شده اند و رویکرد اردوی راهیان نور پیگیری جهادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; ابراهیم پوراسماعیل مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی امروز در آیین اعزام دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: اردوهای راهیان نور یکی از موثرترین برنامه ها در دانشگاه هاست و به عنوان یک اردو برگزار می شود. مانورهای بزرگ فرهنگی – آموزشی در نقاط مختلف کشور.»

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس گنجینه ای از معرفت ناب برای انسان سازی و تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی است و با توجه به جنگ شناختی استکبار جهانی و توطئه های دشمنان در جنگ نرم، قرارگاه های راهیان نور نقش مهمی در خنثی کردن توطئه ها دارند.

پور اسماعیل گفت: راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی برای تحقق جهاد تبیین است که یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و از این رو بسیج دانشجویی در طول سال برای این امر برنامه ریزی کرده است.

وی اردوهای راهیان نور را جزء مستمر برنامه های بسیج دانش آموزی دانست و گفت: پس از راهیان نور، اردوهای جنوب غرب کشور در دستور کار بسیج دانش آموزی قرار گرفت و مرحله اول اعزام ها در اردیبهشت ماه انجام می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی افزود: تاکنون بیش از 250 دانشجو از دانشگاه های استان مرکزی برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به اردوها اعزام شده اند و رویکرد برنامه های اردوی راهیان نور، شناخت جهاد و جهاد است. حماسه ها را توضیح دهد

وی خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی غرب کشور یادآور حماسه آفرینی ها و رشادت های مردان و زنانی است که شجاعانه از میهن و ارزش های اسلامی دفاع کردند و هر ساله این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی این حماسه هاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید