اعضای جدید شورای هنری ارکستر معرفی شدند


ساعت: 16:56
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877889

با انتخاب و معرفی اعضای جدید ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران، اعضای دوره قبلی این شوراها مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل بنیاد رودکی، به دستور مجید زین العابدین مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد رودکی و مأموریت ارتقای دو ارکستر ملی ایران و سمفونیک تهران. ارکستر، برای دوره جدید اعضای ارکستر انتخاب شدند.

حسن ریاحی، نصیر حیدر، کیاوش صاحب نسک، محمد میرزمانی و هادی آرزم در شورای هنری ارکستر سمفونیک تهران و همچنین حمید شاهنگیان، امیر باکان، همایون رحیمیان، سهراب کاشف و شورای ملی دهم حضور داشتند. ارکستر ملی ایران.

حمایت از اجراهای باشکوه، برنامه ریزی تقویم سالانه، انتخاب و همکاری با شایسته ترین نوازندگان و خوانندگان کشور، دعوت از رهبران واجد شرایط برای ارکسترها، انتخاب نمونه های درخشان از آثار آهنگسازان ایرانی و جهانی، سفارش آثار جدید و توسعه روش های ارتقای کیفیت ارکسترها. سیاست راهبردی بنیاد رودکی ماموریت های این شوراها را اعلام کرد.

بنیاد رودکی با ارزیابی همکاری اعضای دوره قبل شورای هنری دو ارکستر، یکی از اتفاقات قابل توجه این انجمن در دو سال اخیر را تلاش اعضای این ارکسترها می داند. این بنیاد امیدوار است همچنان بتواند از این هنرمندان ارزشمند و سرمایه گذاری در زمینه های دیگر همکاری برای تعالی موسیقی کشور بهره مند شود. همچنین هنرمندان فرهیخته عضویت در حکمیت جدید شورای هنری ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران با تکیه بر تجربه خرد جمعی نگاهی متعالی را در عرصه های ملی، مذهبی و مردمی توسعه می دهند تا درخشش را دوچندان کنند. و دو ارکستر را بالا ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید