اعطای 500 میلیارد تن وام به تربت جام در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818596

جمشیدی گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی، مبلغ 500 میلیارد تن اعتبار به شهرستان تربت جام اعطا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین جمشیدی فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی و سفر وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در تربت جام – ای جام گفت: 500 میلیارد تن وام رضوی به شهرستان تربت جام اعطا شد.

وی تصریح کرد: این میزان اعتبار در قالب 19 باب و 24 پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی از 50 درصد تا 100 درصد به تربت جام اعطا می شود.

فرماندار تربت جام با اشاره به مهمترین درخواست مردم و کارکنان تربت جام از هیئت دولت در سفر به خراسان رضوی گفت: مهمترین خواسته مردم و مسئولان تربت جام. جام جم در راستای حمایت از کارآفرینان است که با 223 کیلومتر طول و ارتباط این شهرها با شمال، جنوب و کشورهای همسایه از اهمیت بالایی در توسعه همه جانبه منطقه برخوردار است و برای جوانان ایجاد اشتغال می کند. مردم منطقه او رها شده بود.

جمشیدی گفت: رفع موانع پیش روی کارخانه شیشه تربت جام، کمک به کارآفرینان برای تولید و رونق تولید در شهرک صنعتی، تکمیل مجتمع ورزشی 5000 کارگری با 50 درصد پیشرفت فیزیکی، احیای جنگل 45 هکتاری شهید عظیمی. پارک، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آب آشامیدنی، کشاورزی، مبلمان شهری، جاده، تامین قیر، توزیع تاسیسات ساخت کارخانه شیشه، پروژه های نیمه تمام شامل کارخانه سیمان، راه اندازی خط جدید کارخانه ثمین و راه اندازی خط شکلات سازی شهید کارخانه قند علی اکبر دهگان از مطالبات مردم و کارکنان تربت است که در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی مکاتبات لازم انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید