اعلام جزئیات تحویل مغرب در هفته آینده

اعلام جزئیات تحویل مغرب در هفته آینده

حسین قربان زاده صبح امروز (14 خرداد) در بازدید از یک پروژه ورزشی نیمه تمام در زنجان برای انجام تولید با حضور خبرنگاران با بیان اینکه هفته آینده جزئیات واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام می شود، اظهار داشت: که واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار در کشور قطعاً بستگی به در دسترس بودن مشتریان برای این باشگاه ها دارد.

وی با بیان اینکه برای بهره وری از سرمایه های استان به خوبی اندیشیده نشده است، افزود: از جمله این موارد می توان به پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری اشاره کرد که سال هاست رها شده است. در حالی که دارایی های بلندمدت و غیرمولد در شهر زنجان می تواند زودتر این ورزشگاه را به پایان برساند.

این مقام مسئول در رابطه با ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 1250 دارایی مازاد در کشور مصوب شده و در راه تولید است، اذعان داشت: ورزشگاهی که در چند دوره بازسازی و تجهیز شده نشان از برنامه ریزی مناسب دارد. تامین منابع آن انجام نمی شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: تولید مراحلی دارد و باید با برنامه ریزی دقیق انجام شود تا همه بتوانند از آن بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال سال تحول پروژه های متروکه با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی است. زیرا ما برای بهره وری به سمت دارایی های غیرمولد می رویم، زیرا مردم حق دارند از مزایای بهره وری بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید