افتتاح سالن ویژه قایقرانی توسط رئیس کمیته ملی المپیک

ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790404

سالن ویژه قایقرانی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک دریاچه آزادی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دکتر رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امشب با حضور در فدراسیون قایقرانی، سالن ویژه قایقرانی را در دریاچه آزادی افتتاح کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک با قدردانی از زحمات علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان، کادر فنی و قهرمانان برای رشد و توسعه این رشته ورزشی المپیکی گفت: بی شک فدراسیون قایقرانی ظرفیت های بالایی دارد.نیازمند است. حمایت سایر ارگان های دولتی تا این اقوام نگران تهیه تجهیزات خود نباشند.

دکتر سید رضا صالحی امیری ادامه داد: هزینه کردن در ورزش یک سرمایه گذاری است زیرا مایه نشاط، سربلندی، همبستگی و سربلندی است، بنابراین باید از حداکثر ظرفیت خود در این عرصه استفاده کنیم.

وی افزود: چند فدراسیون در مسیر تکامل پرش کرده اند. یکی از فدراسیون هایی که بعد از حضور آقای سهرابیان جهشی در آن احساس می کنیم، فدراسیون قایقرانی است. اینجاست که از مدیران قبلی فدراسیون قدردانی می کنیم اما ارزیابی ما این است که سهرابیان با برنامه پیش می رود.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به عملکرد رشته قایقرانی در بازی های المپیک گفت: نتیجه کار او را در توکیو دیدیم و در رقابتی سخت و نفس گیر با ورزشکاران اروپایی و آمریکایی، ورزشکار کشورمان موفق شد به موفقیت های خوبی دست پیدا کند. نتایج.”

دکتر صالحی امیری با اشاره به سه رویکرد منتخب فدراسیون قایقرانی گفت: استفاده از ظرفیت مربیان بسیار قدرتمند داخلی و خارجی و به کارگیری تجربیات جهانی، نوعی انسجام و همفکری و ایجاد خانواده واقعی در فدراسیون و استفاده از تجهیزات است. و زیرساخت‌ها در تهران و سراسر کشور و استفاده از ظرفیت‌های ملی سه رویکرد مهم فدراسیون قایقرانی است و همین موضوع باعث شد تا در بازی‌های آسیایی هانگجو به قایقرانی علاقه‌مند باشیم و واقعاً امیدوار باشیم که در المپیک آتی در این زمینه مدال بگیریم. رشته.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: ما معتقدیم حمایت های وزارت ورزش با توجه به ظرفیت این فدراسیون و سبک و تند بودن موتور فدراسیون همچنان در مسیر توسعه پارو می زند. ارزیابی کادر فنی ما این است که در آینده نزدیک شاهد نتایج خوبی از سوی این فدراسیون در کمک به فدراسیون خواهیم بود و این کمک ها ادامه خواهد داشت.

دکتر صالح امیری همچنین با اشاره به ترخیص قایق های پارویی از گمرک تاکید کرد: این پیام را برای ماموران محترم گمرک دارم. امسال سالی است که مقام معظم رهبری آن را سال موانع نامیدند و این یک منشور است و باید در عمل نشان داده شود. فدراسیون چند سال پیش با کمک های مالی چند قایق خرید. این قایق ها در هیچ کجا فروخته و مبادله نمی شوند، آنها تجهیزات ورزشی برای سلامت عمومی هستند، آنها برای ورزشکاران ما هستند که در همان دریاچه و در سراسر کشور تمرین کنند. در توکیو هر روز کرایه های سنگینی می دادیم و اگر این قایق ها در دسترس بچه ها بود قطعا شرایط بهتری داشتیم.

وی ادامه داد: وقتی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعلام می کنند که این قایق ها برای استفاده قهرمانان کشورمان است باید مانعی وجود داشته باشد.

دکتر صالحی امیری در پایان گفت: قایقرانی را در اولویت می بینیم و کارکنان فدراسیون جدیت کار خود را دارند. قایق سواری ورزشی سخت، سخت و طاقت فرسا است و وقتی دستان پینه بسته ورزشکاران را می بینیم احساس ناراحتی می کنیم. باید قدردان زحمات همه فرزندانمان در سراسر کشور باشیم که با کمترین امکانات زحمت می کشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید