افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 57 پروژه راهداری خراسان جنوبی در هفته دولت


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892004

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اعلام کرد؛

جلال زاده گفت: همزمان با هفته دولت 57 پروژه در نقاط مختلف استان خراسان جنوبی با اعتباری بیش از 2568 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، اسدالله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی این اداره کل برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در هفته دولت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد. گفت: امسال همزمان با هفته دولت 57 پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 2568 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی افزود: از این تعداد 53 سایت افتتاح و به بهره برداری می رسد و 4 پروژه نیز در هفته دولت اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: این پروژه ها در زمینه نوسازی و بهسازی، رنگ آمیزی معابر و روکش ها، مرمت پل ها و سازه های راه، روشنایی، بهسازی و ایمن سازی راه ها، احداث راه های روستایی است. و غیره خواهد آمد.

جلال زاده تصریح کرد: از مهمترین پروژه های اجرا شده در هفته جاری می توان به ساخت و آسفالت راه روستایی به طول 50 کیلومتر اشاره کرد که با افتتاح این پروژه ها هزار و 612 نفر از روستاییان استان از نعمت آسفالت بهره مند می شوند. جاده ها

وی بیان کرد: رنگ آمیزی و آسفالت 10 کیلومتری محور سربیشه – نهبندان، تثبیت 2 آبنما و تبدیل آنها به پل و انجام عملیات روشنایی در دو شهر نیز از دیگر پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید