افت باورنکردنی خرید گران قیمت استقلال

افت باورنکردنی خرید گران قیمت استقلال

مهدی قیدی در شرایطی به استقلال بازگشت که این تیم مهاجمان زیادی را در لیست خود به خدمت گرفته بود. پیمان بابایی، محمد محبی و سجاد شهبازادا از جمله بازیکنانی بودند که به مهاجمان استقلال اضافه شدند و این در حالی است که امیرارسلان مطهری، آرمان رمضانی و سبحان حقانی نیز در این ترکیب حضور داشتند.

این مهاجم ثانویه برای بازگشت به روزهای اوج خود در فصل نوزدهم به استقلال بازگشت اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

10 ماه و نیم 2 گل!

نگاهی به آمار گلزنی مهدی کایدی در یک سال گذشته نشان می دهد که او از آخرین گلی که در آن دوره برای الاهلی در لیگ برتر امارات به ثمر رساند، تنها دو گل در رقابت های لیگ برتر به ثمر رسانده است. 10 ماه و 16 روز. یعنی معادل 321 روز و فقط 2 گل.

گل 30 باخمن 1400

از مجموع 4 گلی که مهدی قیدی برای تیم اماراتی خود به ثمر رساند، آخرین گل او برای الاهلی امارات در دقیقه 20 بازی هفته شانزدهم مقابل تیم العروبا به ثمر رسید. در این دیدار ابتدا الاروبا با گل دقیقه 13 از تیم میزبان پیش افتاد اما مهدی کایدی با یک گل بازی را به تساوی کشاند و در ادامه یاران کایدی با برتری سه بر یک پیروز شدند.

گل امارات هر 295 دقیقه

از آن تاریخ به بعد، مهدی کایدی برای تیمش در لیگ برتر امارات گلی به ثمر نرسانده است. او در حالی که در 22 بازی برای تیم الاهلی 1180 دقیقه بازی کرد، با احتساب 4 گلی که در فصل به ثمر رساند، رکورد ضعیفی از خود به جای گذاشت و در هر 295 دقیقه یک گل به ثبت رساند!

قیدی در الاهلی زیاد بازی نکرد!

قیدی در 12 بازی در ترکیب اصلی الاهلی به میدان رفت و در 10 بازی از روی نیمکت به ترکیب اضافه شد. آخرین گل او در روز شنبه 30 ام در باخمن 1400 به ثمر رسید.

گل دوباره اما بعد از 5 ماه!

پس از گل مهدی کایدی، او از اسفند تا مرداد امسال در لیگ گلی نزد، پنج ماه بعد که دوباره گلزنی را آغاز کرد، در حالی که کایدی در اولین بازی خود برای استقلال (هفته دوم لیگ) مقابل ملوان به میدان آمد. به عنوان یار تعویضی موفق شد در دقیقه 79 گل دوم استقلال را به ثمر برساند. گلی که نتیجه را از تساوی 1-1 به 2-1 به سود استقلال تغییر داد. این دیدار با گل آخر او در امارات با نتیجه 3-1 به پایان رسید و استقلال پیروز به تهران بازگشت.

13 بازی و فقط یک گل آبی

پس از گلزنی کایدی در هفته دوم لیگ برتر، هنوز برای استقلال گل نزده است، این در حالی است که مهدی کایدی در چهارده هفته اخیر در 13 بازی استقلال در 153 دقیقه حضور داشته و در 8 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است. و در پنج بازی دیگر به ترکیب اصلی اضافه شد. آماری نگران کننده که در صورت ادامه آن می تواند رکورد ضعیف یکساله و دو گلی را برای این مهاجم به جا بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید