افزایش بی رویه قیمت خودرو نتیجه اعتماد وزیر صمت است

عضوکمیسیون صنایع مجلس گفت: وزیر صامت پس از اخذ رای اعتماد از مجلس قیمت خودرو را افزایش داد و امروز هیچکس نمی تواند قیمت های سرسام آور خودرو را کنترل کند.

سیاهکلی ادامه داد: وقتی مجلس بیش از 180 رای به وزیر صمت داد اکنون باید پاسخگوی وضعیت قیمت خودرو باشد.

وی گفت: سکوت مجلس و وزیر را در قبال پرونده نابسامانی بازار خودرو مقصر می دانم چرا که به نیازها و نارضایتی مردم بی توجهی کرده اند و باید پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به مطالبات وضعیت خودرو گفت: پیش بینی کرده بودم در صورت سکوت وزیر، قیمت خودرو افزایش یابد و همین اتفاق افتاد و اکنون شاهد عدم کنترل در حوزه خودرو هستیم. مدیریت آن چندان عادلانه نیست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: معتقدم باز هم وزیر استیضاح و مجلس باید به وظیفه خود عمل کنند.

عاملان قتل های اعتراضات باید مجازات شوند

وی درباره اتفاقات اخیر کشور و اعدام عده ای از شورشیان که رعب و وحشت ایجاد کردند و نیروهای امنیتی و بسیجی را کشتند، گفت: باید بدانیم که در کشور قانون وجود دارد و همه فعالیت ها باید طبق قانون انجام شود. .

سیاهکالی اضافه کرد: اگر اعتراضی داریم باید در چارچوب قانون باشد، البته باید در این زمینه تغییراتی در قانون ایجاد شود و باید فضایی ایجاد کنیم که معترضان اعتراض خود را اعلام کنند و این نقص قانون را اصلاح کنند. اما هنوز اجرایی نشده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یادآور شد: یکی از خواسته های مردم این است که وقتی باید اعتراض کنند این فرصت طبق قانون فراهم شود.

وی تاکید کرد: بدون شک همه باید یاد بگیریم که در قالب زندگی مدنی و بر اساس قانون عمل کنیم. بنابراین، در جایی که تخلف از قانون صورت می گیرد، مجازات مربوطه وجود دارد و باید به قانون عمل شود. ما باید این سوال را بپذیریم.

سیاهکلی تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه قضایی در کمترین زمان ممکن به پرونده افراد رسیدگی کند.

این نماینده مجلس افزود: همه مردم می توانند اعتراض و مطالبه گری کنند اما نباید فضای جامعه را به سمت آشوب و درگیری سوق دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یادآور شد: کشتار به هیچ عنوان قابل قبول و تایید نیست و قانون هیچ گاه آن را تایید نمی کند و بی شک فردی که قتل می کند معترض نیست بلکه با هدف وارد میدان شده است. از هرج و مرج

وی با بیان اینکه همه ما باید به قانون پایبند باشیم، گفت: هرکسی که فضای اعتراض را به خشونت و جنایت بکشاند قطعا معترض نیست و مردم هم به آن واقف هستند و ما دیده ایم که آنها را از اغتشاشگران متمایز می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید