افزایش بی سابقه تهدیدها علیه ماموران FBI

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اعلام کرد که در حال بررسی افزایش بی سابقه تهدیدات علیه کارکنان این سازمان پس از بازرسی از اقامتگاه دونالد ترامپ است.

یک منبع به سی ان ان گفت که تهدیدها علیه مقامات و دفاتر اف بی آی از زمان تفتیش اقامتگاه دونالد ترامپ در مار-الاگو توسط این سازمان به سطح بی سابقه ای افزایش یافته است.

سی ان ان امروز نوشت اسامی دو تن از ماموران امضا کننده اسناد مربوط به بازرسی از اقامتگاه ترامپ در فضای مجازی منتشر و توزیع شده است.

کریس ری، رئیس اف بی آی در روزهای اخیر یادداشتی فرستاد تا به کارکنان خود اطمینان دهد که اف بی آی “هوشیار” است و آماده است تا در صورت لزوم تدابیر امنیتی را تشدید کند.

وی در این یادداشت نوشت: «اجازه بدهید به شما اطمینان دهم که امنیت و امنیت شما دغدغه من در این زمان است. در حالی که ما هوشیار هستیم و در صورت لزوم رویه های امنیتی خود را تغییر خواهیم داد، اداره امنیت نیز مسئولیت های خود را انجام می دهد.

اف‌بی‌آی از اظهار نظر در مورد تهدیداتی که به کارمندانش شده است خودداری کرد.

در همین حال رسانه های آمریکایی شب گذشته گزارش دادند که مرد مسلحی که قصد حمله به یکی از دفاتر اف بی آی در سینسیناتی اوهایو را داشت در تبادل آتش با پلیس کشته شد.

گزارش شده است که این مرد قصد حمله به ساختمان FBI را داشته است. بیش از 24 ساعت از این حادثه می گذرد، رسانه ها هنوز به انگیزه این فرد اشاره ای نمی کنند.

با این حال، این تحول در شرایطی رخ می‌دهد که اف‌بی‌آی در روزهای اخیر به دلیل تفتیش خانه دونالد ترامپ مورد حملات لفظی و تهدید به انتقام قرار گرفته است.

چند روز پیش رسانه ها گزارش دادند که استفاده از اصطلاح جنگ داخلی در توییت های کاربران آمریکایی پس از حمله اف بی آی به املاک دونالد ترامپ در فلوریدا به شدت افزایش یافته است.

رئیس جمهور سابق آمریکا صبح روز 18 آگوست اعلام کرد که عمارت وی در فلوریدا توسط گروه بزرگی از ماموران FBI محاصره، یورش و اشغال شده و آنها حتی گاوصندوق او را جستجو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید