افزایش عرضه سیمان متعادل کننده در بازار در صورت محدودیت در مصرف برق


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855723

با احتمال قطعی برق یا محدودیت مصرف صنعتی در تابستان، ممکن است تولید و عرضه محصولات شرکت ها محدود شود اما یکی از فعالان بازار سیمان از افزایش عرضه سیمان برای تعادل در بازار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر گفاری تولیدکننده سیمان در گفت وگویی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در روند تحویل سیمان از کارخانه ها به مصرف کنندگان وجود ندارد، گفت: ادامه عرضه بیش از یک میلیون تن سیمان در بورس کالا به صورت هفتگی نشان می دهد. این.

وی افزود: در پی اعلام احتمال قطعی برق در تابستان و پیش بینی کاهش محدودیت های تولید و عرضه، شاهد افزایش تقاضا برای سیمان هستیم که خوشبختانه دلیل آن تمرکز معاملات سیمان در بورس کالا است. و شفافیت این معاملات، بازار را می توان به طور موثر مدیریت کرد. تقاضا و عرضه امکان پذیر است.

این تولیدکننده سیمان گفت: در همین راستا روز گذشته برخی از معاملات سیمان در بورس تایید نشد تا با سیاست گذاری صحیح و تداوم عرضه، بازار همچنان در تعادل باقی بماند.

غفاری درباره برخی شایعات مبنی بر قطعی احتمالی برق در صنایع در تابستان امسال گفت: متاسفانه همیشه شایعاتی وجود داشته و خبری از قطعی برق نیست و تنها شاهد کاهش برق برای کمک به شبکه در مناطق شهری هستیم. “

به گفته این فعال بازار سیمان، با توجه به جلسه دیشب هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان و وزیر نیرو، مقرر شد تمهیدات خوبی صورت گیرد تا شوکی به بازار وارد نشود.

وی گفت: متاسفانه شایعه گرسنگی برق در بازار تنش ایجاد کرده و باعث افزایش قیمت سیمان شده است. برق ندارند.

غفاری اعلام کرد: با دستور وزیر نیرو تلاش شده تا با مدیریت تعادل بازار، همکاری با صنایعی که در این حوزه ضربه کمتری خواهند دید، تقویت شود.

این فعال بازار سیمان یادآور شد: با وجود جو ایجاد شده توسط برخی دلالان در بازار، کارخانه ها مشکلی برای عرضه سیمان در بازار ندارند، چرا که ادامه عرضه بیش از یک میلیون تن سیمان در بورس کالا در بازار هفتگی این را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه ادامه کاهش برق در صنعت سیمان در بازار موثر خواهد بود، گفت: با هماهنگی انجمن و وزارت نیرو و دستور مساعد وزیر، پیامدهای قطعی احتمالی برق در صنعت خواهد بود. کاهش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید