افزایش قیمت شیر ​​اقتصاد البرزی را از بین می برد/عدم کنترل قیمت; بهانه ای برای انتقاد مردم از جراحی دولتی


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883727

با عملکرد اقتصادی دولت در ماه های اخیر باید افزایش قیمت ها کنترل می شد اما گرانی ها بر اجناس تاثیر گذاشت و مردم البرز را نگران کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، قرار بود عملیات اقتصادی دولت در ماه های اخیر جلوی افزایش قیمت ها را بگیرد اما گرانی ها روی کالاها تاثیر گذاشته است.

ماست ۳۵ هزار تومانی امروز در بازار ۶۵ هزار تومان فروخته می شود در حالی که بچه ها برای رشد به شیر نیاز دارند اما خانواده نمی توانند آن را بخرند.

لبنیات به طور گسترده مصرف می شود، اما برخی از آنها نه یک بار بلکه چندین بار با افزایش قیمت مواجه شده و اقتصاد خانواده را به چالش کشیده است.

نوراللهی معاون اجرایی زندان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: دولت در جلسات ستاد تنظیم بازار قیمت 10 محصول لبنی را اعلام کرد.

او ادامه می دهد؛ قیمت کالاهای مذکور در کلیه کارخانه های تولید کننده فرآورده های شیری باید رعایت شود و نظارت بر بازار بر عهده جهاد کشاورزی خواهد بود.

یوسفی مدیر جهاد کشاورزی استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: کارخانه ها باید 50 درصد تولید خود را به شیر، ماست و پنیر اختصاص دهند.

d034135c 44a0 41bc 809d 41adae468652 خبر خاکستری

وی ادامه داد: گراماژی محصولات برای ارزیابی قیمت پایین‌تر توزیع‌کنندگان و برخورد لازم با متخلفان بازار بررسی می‌شود.

و تولیدکنندگان موظف به رعایت تمامی قوانین هستند اما به گفته آنها تولید مثل گذشته صرفه اقتصادی ندارد و منتظر برنامه دولت هستند.

حسام هدایا، مدیرعامل این کارخانه لبنیات در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: دولت باید شیر را با قیمت ارزان در اختیار تولیدکننده قرار دهد.

در هر شرایطی باید حقوق کاربران رعایت شود، البته سامانه های 135 و 124 همچنان آماده پذیرش شکایات مردمی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید