افزایش محسوس دما در استان های شمالی/ بازگشت گرد و خاک با وزش باد از کشورهای همسایه غربی در روز چهارشنبه


ساعت: 08:40
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821112

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در اکثر نقاط کشور جوی آرام حاکم می شود و دمای هوا از روز سه شنبه همراه با وزش باد گرم در سواحل خزر و اردبیل افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز دوشنبه 21 فروردین ماه در اکثر نقاط کشور هوا آرام است اما در غرب و جنوب غرب وزش باد و در جنوب، خلیج فارس و دریا تندباد خواهد بود. عمان طوفانی و طوفانی خواهد بود.

وزش باد گرم جنوبی به طور موقت به سمت استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل روز سه شنبه در شمال غرب، غرب و مرکز البرز رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود که روز سه شنبه افزایش محسوس دما را در پی خواهد داشت.

از روز جمعه شاهد پدیده گرد و غبار در کشور هستیم و امروز میزان این گرد و غبار در کشور به ویژه در تهران طی یک روز گذشته و امروز کاهش یافته است.

با وزش باد از کشورهای همسایه، از روز چهارشنبه بار دیگر شاهد ورود پدیده گرد و غبار خواهیم بود که کانون های محلی گرد و غبار را در برخی شهرها فعال می کند.

امروز در تهران تا ساعاتی دیگر متغیر تا ابری و وزش باد پیش بینی می شود و در نیمه شرقی استان تهران بارش پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نیست.

همچنین از امروز تا چهارشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

این گزارش می افزاید: بیشینه و کمینه دمای پایتخت در روزهای دوشنبه 26 و 13، سه شنبه 28 و 14، چهارشنبه 28 و 13 و پنجشنبه 27 و 15 درجه سانتی گراد خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ورامین با 31 درجه سانتیگراد و فیروزکوه و آبعلی با 4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید